we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, May 31, 2011

Happy 53rd Birthday Mummy =)

hello2 korang... cuti 2 minggu ni aku akan pastikan aku update blog sebanyak yang mungkin. huhu... rindu woo pada blog. maafkan aku ya, komitmen lain lebih banyak. huhu... tapi ni sempat2 kan jugak... nasib hari ni ayah cuti. pergi breakfast and beli nasi kukus. adoyai! memang montel lah aku duduk rumah. makanan biasa pun rasa extra sedap. he...


okay2, entry kali ni nak story pasal hari best hari ini! HAPPY BIRTHDAY TO MAK SAYA! yeay! cuba tengok muka mak aku. cepat teka berapa umur dia?? haaa... aku dah taruk tajuk tu, mesti korang boleh jawab dengan betul. ceh! hehe... ha, mak aku awet muda kan?




di kesempatan ini, adik nak ucapkan selamat ulang tahun yang ke 53 pada mak. terima kasih telah menjaga adik dari kecik yang montel sampai besar pun montel jugak. ya! adik tengah usaha diet ni! huhu... i love you mak. terima kasih untuk 25 tahun yang mak telah jaga adik. termasuk 9 bulan mak ngandungkan adik. termasuk ketika perit mak lahirkan adik. termasuk mak jaga sakit adik. tak terbalas semuanya.


hari ni takde plan apa2... mak puasa sebab Boy exam. Munir pun balik malam ni... so... tangguhlah sambutan hari jadi mak ni. huhu...













p/s (i) : sedang menunggu Mohd Amir mengambil BB ku... ohoi... hidup tanpa hp. mampukah aku? weee....


p/s (ii) : hidung ni bilalah nak baik... nak cuti dengan gembira! tolooooonnnnggg!


p/s (iii) : sedang menyusun jadual untuk bertemu rakan2 dan budak2 yang dirindui! dan juga, cuci kereta mak. haha... comot benor!


p/s (iv) : i don't know why i am so attracted to smile and TEETH!












31052011 ~ 2.05pm

bilik aku ~ rumah IE

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com