we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, June 5, 2011

Lunch at TGIF One Utama!

hello2 korang... maaf, aku pernah berjanji nak update selalu ketika cuti sekolah ni. tapi who know's, cuti sekolah pun aku busy. huhu... busy buat apa benda entah. benda merapu2 lah. sebabnya, kerja2 sekolah tak sentuh lagi. analisis tak siap lagi. adoyai... banyak bendalah dalam kepala ni! tapi last week aku dok berjalan je... dari pagi sampai petang. lagilah bila gerek cuti Khamis and Jumaat. lagi galak aku berjalan. haha... tapi at least bermotif lah.





okay, back to basic! aku nak story pasal makanan! yeay! tapi... ada slek sikit, sebabnya, benda ni dah lama terjadi. so aku lupa apa nama makanan2 ni... uhuk2... maafkan aku wahai kalian. takpe, next time if aku pergi, aku ambil nama dia sungguh2 ye! ni aku nak story kejadian pada 8 Mei 2011, bersamaan Hari Ahad. gaji dah masuk. so... menderulah kami ke KL. tujuan utama ke Ikea. hehe... sampai2 Ikea tepat 10am. konon2 nak makan meatball. tapi belom siap. ah, lambat sangat nak siap, after shopping2 situ, terus ke One Utama. dekat aje...


picture kami di Ikea. aku tahu perut tu macam ada isi... sumpah, serius, yang ada hanyalah isi2 sisa2 kelmarin. haha... sebab gambar ni di tangkap ketika belum breakfast pun!



okay, di One Utama, shop for perfume and handbag! yeay! dapat apa yang di ingini. suka gile, tersenyum lebar aku. gerek aku kepenatan. perut tu cover sikit yang! haha...



dah pusing punya pusing, okay! lapar teramat! nak makan Chilli's sebenarnya, tapi beratur kena tunggu 20 minit. ohoi... tak sanggup dah perut ni menanti! so pusing punya pusing, nampak TGI Friday's. terus masuk dan order. so inilah makanan kami... maaf, tiga2 lupa nama dia. yang penting tengah tu appentiser; kentang and mushroom. aku punya nasi and ayam. gerek punya kentang and ayam. and ada udang jugak. udang dia sedap wooo... huhu... tapi overall, tak puas hati. macam tak kena dengan tekak. tapi alhamdulillah, kenyang. he...



picture of the day, kasut yang aku sangat berkenan! weee... kenapa hanya ada untuk kanak2. if ada untuk dewasa, aku memang dah beli. haha... cute, cantik! aku mahu! Emilio Valentino, please design these kinds of shoes for adult pleaseeeeeeeeee!











p/s (i) : macam sedih pulak rasa gerek nak balik Melaka... macam tak bagi dia balik. hmmm...


p/s (ii) : perut ni berbunyi2 dari tadi. dah kenyang awat bunyi2 lagi ni... tengok gambar2 ni kot. haha...


p/s (iii) : genap seminggu je lagi, aku akan kembali ke Kluang... adoi... malasnya... adoi... nak bercuti... adoi...


p/s (iv) : semakin excited dan semakin gerun.









05062011 ~ 4.27pm

rumah IE ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com