we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, June 21, 2011

mode : merindui angels kecilku =)

hai2 korang... aku update di sekolah ni. kelas dah habis. hari ni ada 3 masa aje. huhu... heaven sungguh sekolah ni. jadual lama aku ada 22 masa pun diorang dah panik sebab masa yang aku dapat ialah terbanyak antara guru2 di situ. sebab selalunya maximum 20 masa aje. so, jadual baru ni, aku dapat 20 masa je. weee... sempat lah nak beronggeng2. jalan2 melawat kawasan bersama housemates. haha... memang kami ni contoh2 guru yang kurang matang. haha... age is just a number. seriously speaking!



okay2, hari ni aku nak update pasal anak2 buah kesayangan aku. weee... lately ni merindui mereka. teringat2 mereka sentiasa. nak call but asyik terlupa aje. huhu... konon nak call malam, last2 lupa. eceh Cik Luyun ni! takpe2, saya cuba menalipon mereka malam ni. huhu... nak dengar story Diena, apa dia nak story kali ni. oh, buah hatiku yang becok itu! okay, mari lihat picture mereka yang amat cute! ohoi... cair hati Cik Luyun melihatnya! cayang korang ni budak bucuk2 ni!




okay, Cik Luyun bersama Diena. geramnya kanak2 ini! tak reti duduk diam dan amat suka bergambar. dia sebut perkataan, "cekik" gambar. bunyi kamera clicking tu.




dan this is my hero. Aqiel Ilham. yang ni lagi menggeramkan. dahlah tembam! jinak2 merpati. Ciyunnnnn... Ciyunnnn... last jumpa dia aku saja2 panggil, "Aaaaaaaqqqqqiiiiiiieeeeellllll..." (nada manja gile hokay!) dia balas... "iiyyyyeeeee...." mata tak lari dari handphone abah dia. main game apa2 entah. if kacau dia, "Adik main ball ni!"




weee... happy tahu ada anak2 sedara. walaupun they are not my flesh and blood, still i love them unconditionally. special place in my heart. seriously love them so much! if aku tahu diorang nak datang, punyalah melonjak2 keriangan. tak sabar rasanya nak tunggu diorang sampai. huhu... Cik Luyun doakan kalian menjadi anak yang soleh dan solehah, berbakti pada mama dan abah. do not question our relationship. you guys are my niece and nephew. (perrgghhh... serious rasa nak nangis bila taip ayat2 berkenaan...)







p/s (i) : solve one problem, but there's alot more in line. kerja banyak, aku sebok menaip blog. haha... i love my blog. addicted to According To Yanna.


p/s (ii) : sedang mendengar lagu Menyesal by Ressa Herlambang. teringat 2 orang. sorang yang memperkenalkan lagu itu kepadaku bila dia letak sebagai lagu di blognya. sorang lagi peminat lagu tersebut. haha...


p/s (iii) : people starts questioning why on earth one of my students only get 3% in his mid year exam. hmmmm... hmmm... hmm........


p/s (iv) : gerekku cayang... jangan kamu demam! kena kuat strong the strong okay! i love you. yesterday today tomorrow. genap 4 bulan.












21062011 ~ 12.07pm

meja aku ~ bilik guru-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com