we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, June 19, 2011

Hari Outing bersama anak2!

hai2 kalian... weee... minggu pertama naik cuti sekolah. takdelah hectic sangat tapi agak banyak kerja yang perlu diselesaikan yang sepatutnya aku selesaikan ketika cuti sekolah hari tu. haha... serius, pemalas sungguh bila time2 cuti. bukan kanak2 aje pemalas. cikgu2 pun sama. sebabnya... tekanan pada guru2 extra lebih compare pada mereka ya! heh!






okay2, hari ni seperti yang telah dijanjikan, aku nak cerita pasal outing bersama anak2 angkat. he... pada Hari Wesak bulan lepas. huhu... lambat gile updatenya kan? maaf, maaf... amat busy ye sekarang ni. plus, masa nak update pasal outing ni, tiba2 dapat kad ucapan yang amat terharu aku mendapatnya! gembira! ohoi... okay2, let's start the story. sehari selepas Hari Guru kan Wesak Day, so aku and Shida decide nak bawak anak2 jalan2. eh lupa nak tunjuk hadiah aku dapat sempena Hari Guru. dari anak. gembira gile! cun kan kad nya? aku dapat tudung kaler yang memang favourite aku. thanks Ajik!



okay, diteruskan ceritanya, selepas Zohor, kami menculik anak 2 orang membawa makan ke Kluang Mall. makan2 taking2 picture. Mummy Shida bersama anaknya; Farid Farhan. he... anak aku jenis pemalu nak bergambar. plus, angle pengcahayaan tak cantik pula gambar kitorang. makan di SR. weee... Mama order untuk Ajik.



kemudian, selepas kenyang2, nak ke mane lagi ek? konon nak menonton wayang, tapi di batalkan. so keputusannya, ke Kluang Parade nak main bowling. yeay! contact2 Bonda Yatt, suruh dia datang bawak anak jugak. so, 3 pasangan ibu dan anak berentap.


Bonda Yatt bersama Dayat. tak boleh blah kalau dengan dayat ni, "Teacher, saya sweet kan?" huhu... tapi kenyataannya, dia memang sweet.



Mama Eliyana bersama Haziq. he... dia segan nak bergambar. tapi selepas digesa2 mahu juga akhirnya. huhu... ayat aku pancing, "Nanti mama nangis, mama sedih" dia sure kalah. hehe...



anak2 kami. he... Haziq, Dayat, Farid. mereka amat sweet okay! cayang mereka amat!












p/s (i) : huhu... if korang perasan, aku terlupa tulis p/s pada entri kad ucapan tu. huhu... gile excited tu dapat kad tu sampai lupa nak tulis. hehe... thank you dearest students!


p/s (ii) : tadi haziq bagi air. weee... the thought that counts. even benda dia simple2 je, tapi at least dia ingat kat aku. homework aku bagi pun dia siap. process is more important than product. that's my principle.


p/s (iii) : hari ni ada makan2 bersama MPP asrama SMVK. bawak mereka keluar membeli sekejap lagi. edot ke mane entah. hope everything is okay.


p/s (iv) : gerek sudah pulang! weee... windu banget!


p/s (v) : tahniah anak2 Liga KPM menang mengalahkan Sekolah Sukan Negeri Sabah. 2-0. so proud of you guys!












19062011 ~ 11.31am

rumah aku - depan tv~kediaman warden SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com