we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, November 25, 2012

False Alarm

hai2, it's been a while aku update blog. busy ke? sikit lah... boleh update blog masa hari Jumaat sebab kerja kan. hehe... you guys bayangkan, datang sekolah tanpa perlu mengajar. budak2 pun takde. agak2, nak buat apa? so aku onliiiiiiiiinnnnneeee je manjang. dari pagi sampai petang. of course lah bosan. tapi nak buat macam mana... Jumaat lepas aku tak sempat update. sempat online sejam. then bawak Shahida pergi klinik then petang tu aku pergi berurut. memang tak on komputer lah. huhu...

hmmm... kali ni nak cerita pasal false alarm. aku rasa kesian kat suami. yelah, kami dah kahwin setahun lebih tapi takde tanda2 nak dapat zuriat. masalah memang totally kat aku. so dia yang takde kena mengena terpaksa tanggung sekali. sedih kannn? yang pernah atau sedang mengalami surelah dapat rasa perasaan aku ni. yang Allah mudahkan perjalanan kalian tu, bersyukurlah. kadang2 aku geram dengan mereka2 yang Allah beri anugerah tapi abaikan. hmm....


mereka tak tahu berapa mahalnya harga seorang zuriat. bukan mahal tapi priceless.


tapi kami takkan berputus asa. sekarang ni kami cuba tenangkan pikiran sebab beberapa bulan lepas ulang alik hospital buatkan makin tension. so nak rilek dulu. Alhamdulillah, memang makin tenang tapi harapan tu masih ada. mungkin Allah nak beri pengajaran pada aku sebab mulut aku lancang sangat bila bergaduh dengan suami. Astaghfirullah, kena sentiasa mintak maaf dengan suami. hmmm...








p/s (i) : berbual2 dgn suami buat i sedih. kasihan beliau.

p/s (ii) : dilema nak balik hari ni atau esok. nak meluangkan masa bersama suami.

p/s (iii) dah 25hb ni, so Nov ada 2 entri je? haha... Teacher Eli memang makin pemalas.






25112012 ~ 8.38pm
meja suami ~ ruang tamu-rumah Melaka

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com