we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, March 28, 2009

my new favourite thing.














hehe... inilah my latest favourite thing. cupcakes!! mula2 macam surf2 internet tengok je... cutenya cupcakes. tapi... aku ada 1 masalah besar. nak beli kat mane? so, surf je lh internet tengok gambar2... hehe... then satu hari... nearly valentine. saje je pergi pasar perdana. dah bbrapa mingu stay KP. tp tak pernah jenguk muka pn kat pasar ni. then ada orang jual cupcakes. dengan tak pikir panjangnya, aku pn amik kad biz dia. memang aku planning nak bagi something untuk yayang i. so i decided to give cupcakes. and orang yang jual tu boleh buatkan. yay!! finally i found someone that can make cupcakes. seronok gile. tak sabar nak tunggu hari untuk bagi cupcakes tu...


hari jumaat pn tiba. malam tu orang yang jual cupcakes tu willing nk hantar pada yayang i. baru boleh buat surprise. so tengahari tu dah final everything. tinggal bayar and hantar pada yayang during the night. petang after kelas tu, yayang amik i. dia nk tengok hp. sekali aku t'ingat ada msg2 from orang buat cupcakes. dengan sepantas kilat, aku rampas balik hp aku and delete msg2. dia marah gile. dia suspect aku main msg dgn orang yang boleh buat dia jeles. aku buat cool tapi hati punyalah tak sabar nak tunggu malam.

akhirnya... malam pn tiba. thanks to Cik Maziah and her bf, En Ib, aku boleh buat surprise untuk En Mon. hehe... menyesal gile dia sebab marah aku gile2 petang tu. kalau cupcakes tu tak sampai, memang dia still marah kat aku. sampai ke malam tu dia still marah. he... btapa coolnya aku ketika itu.... ingatkn malam tu nk hangout dgn yayang i. dh janji kul 12 malam nak jumpa. sekali aku tertidur sampai keesokan paginya. hehe... pagi tu kitorang pergi breakfast...




p/s : terima kasih kepada si penjual cupcakes; Cik Maziah and her bf; En Ib.... maziah, sy sedih ni. awak dah nak grad... huhuhu... sedih... macamane nak makan cupcakes lagi...

p/s (ii) : gambar pertama adalah cupcakes yayang bg i masa my birthday. gambar kedua adalah gambar cupcakes yang aku bagi kat yayang i....

link cupcakes favourite ku : yummyummylicious.blogspot.com




28032009 ~ 2.32pm
bilik aku - u7a~903

2 comments:

Kasih said...

wahhhh...
suka yer ader cupacake sy dlm ni...
hehehe...
maceh yer order kt sy..
jgn jemu order..

yanna yazed said...

tp kn... nnt awk dh grad, cne nk order? sy ada sthun lg kt cni ni... =(

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com