we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, October 11, 2011

quick update : wedding is very soon!

hai2 korang... tak boleh nak update panjang2 dengan gambar2 sebab sedang busy menanda buku budak2 form4. yelah, diorang nak exam start esok. paper BI hari khamis, so kena pulangkan sebelum khamis. supaya mereka boleh buat revision. oh pengsan rasa. huhu... berusaha dengan keras ni.

okay2, nak update pasal perkembangan wedding. my wedding is coming really soon. really2 soon. i'm preparing mentally that i'm soon going to be a wife. perasaan bercampur baur. plus, aku sebenarnya tak tahu apa yang sedang terjadi di rumah. dan kesian pada cikna yang sedang berusaha menyiapkan doorgift. huiyooo... kasihan mereka2 di rumah.

okay, kawan2 yang belum lagi saya jemput.



tarikh : 22 Oktober 2011


tempat : Kompleks Tan Sri Mohamed Rahmat, Johor Bahru

*untuk lebih detail, sila ke FB saya. thank you kawan2. jemput hadir ya.






p/s (i) : tiba2 macam sakit kepala sebelah kanan. migrain ke ni. adoi2, tolong2, jangan pada waktu sekarang ya!

p/s (ii) : kad post untuk sesi kedua. ada lagi tak yang nak bagi alamat. saya post within this week. semoga sempat sampai ye kawan2 :)

p/s (iii) : tiba2 teringat katil. boleh tak nak tido petang?







11102011 ~ 12.48pm
meja aku ~ bilik guru-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com