we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, September 28, 2011

my big little brother =)

hmm... nak update HRMIS. tapi sebab pakai netbook, tak dapat nak update sebab screen tak berapa besar. huhu... serius banyak kerja tapi tiba2 macam taknak buat kerja apa2 pulak. kena tunggu shida habis kelas, kemudian kemas2 terus pergi praktis boling di Kluang Parade. sebelum tu nak beli bunga untuk adikku tersayang. after training terus balik JB. yeay!



okay2, nak update ni tentang adik saya yang tersayang. Amir Ridhwan. aku pernah update tentang dia lulus A-Level dia kan? jadinya... esok adalah hari konvo dia. aku tak dapat pergi so aku jumpa dia hari ni lah. nasib baik ada hal di JB, so dapatlah jumpa dia sekejap. if not, on the way ke Seremban, aku suruh ayah aku singgah kejap di Kluang.


adik aku masa kecik. kelakar tak? haha... ni bersama cikna. kurus tak??



adik aku sekarang. wah... cepatnya masa berlalu. cepatnya adik aku dah besar. selalu rasa dia masih kecil lagi. tapi nampaknya kena treat him like an adult already. dan tahun hadapan, dia akan membawa diri ke negara orang. semoga imannya kukuh di sana. tidak lupakan keluarga dan agama. personally, aku yakin dengan adik aku.







p/s (i) : kenapa kaki ni gatal2? apa yang gigit kaki aku ni? ish2!


p/s (ii) : nak beli bunga yang macamane eh? nak besarrrr punya! esok jangan lupa tangkap gambar tau adikku.


p/s (iii) : ai, mane aku nak cari masa tulis kad ni... ish2!











28092011 ~ 10.51am

meja aku ~ bilik guru-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com