we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, September 12, 2011

RIP : Azreen bt Mohamad

hai2 korang... currently at my room. mendengar santapan rohani. kepala tak tahu pikir apa sebenarnya... there are a lot in mind. a lot. seriuosly a lot. aku nak menyambung menanda paper 2 English kelas 5 PPN 2. tapi atas sekali ternampak nama 'Azreen bt Mohamad'. hmmm... melayang memikirkan dia pula.

Azreen bt Mohamad. i'm sorry i didn't spend enough time knowing you. but you were my student. you were my kid. i know despite the 'hard' you, hidden a 'soft' you. i know you were only trying to have a life, to feel being a kid and adult at a same time. you were a great kid! i love you. we all love you. from teacher, bonda and mummy. kami redha.



arwah di barisan kedua, empat dari kiri. memakai cermin mata bingkai putih. serasa baru semalam memarahi arwah. serasa baru semalam mengenali perihal hati arwah. serasa baru semalam merasa bangga dengan pencapaian arwah dalam Ujian Pentaksiran 2 yang meningkat.


kenapa dengan kelas ini? bukan menidakkan keputusan Yang Satu. salah seorang daripada mereka juga MIA. aku rasa tak berguna kerana tidak dapat melakukan apa2. apa yang sepantasnya aku lakukan... bagaimana mahu mencari dia? haruskah aku masuk campur? apa yang boleh aku lakukan dalam situasi ni? serius, rasa tak berguna... kini, tinggal 20 orang pelajar.













p/s (i) : aku tak tahu apa aku rasa sekarang ni... serius bercampur baur. hmmm...

p/s (ii) : rabu appointment doctor. macam nervous pulak. 2 tahun dah tak buat ultrasound.

p/s (iii) : takde mood nak tulis LP for tomorrow. bawak budak2 ke library ajelah.










12092011 ~ 8.52pm
bilik aku ~ rumah warden-SMVK

2 comments:

cikgi sepet said...

npe dgn arwah? dia skit ke?

yanna yazed said...

accident. dahsyat. kesian :(

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com