we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, July 23, 2012

One Month To Go!

hai2 all... huiyo... berapa lama dah aku tak menaip ni? been busy, you know... bukan sengaja takmo, takmo tulis blog ni. i love my blog. kalau tak dapat tulis new entry pun, tiap2 hari aku akan view and baca balik entri2 lama. pathetic nya aku ni. haha... sendiri tulis, sendiri baca. kikiki... okay2, sebelum terlambat, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK untuk semua umat Islam. hari ni hari ketiga puasa. cukup tak?? engko dah baligh, jangan lupa2 tersedut air pulak tengahari nanti wokay?

ha... tajuk entri aku. one month to go? apa maksud? ha... hari ni 23Julai2012. sebulan je lagi untuk capai 24Ogos2012. kenapa dengan tarikh tu? ohoiii... tarikh keramat tu. tarikh memeterai janji. huhu... tarikh aku dan gerek start bercinta. ewah! start bercinta 8 tahun lepas. hoho... kalau ada anak, darjah 2 dah. kikiki...

24Ogos2011 - break fast at StoneGrill Jusco Bukit Indah.


ada beza tak muka tahun lepas dan tahun ni? huhu... tema kami : biru. baju aku tu gerek beli masa dia pergi Bandung tahun lepas. i'm loving it! baju gerek pun sama... dia beli sendiri jugak. haha...




dear Azuan...

once, you were my boyfriend. once, you were my fiance. now, you are my husband. but eternity, you are my soulmate. moga Allah kuatkan jodoh kita, panjangkan jodoh kita sehingga akhir hayat. thank you for everything, sorry for something.

yours,
Eliyana <3




p/s (i) : Ramadhan kali ni semangat dia lain macam. hehe... kadang2 geli baca status orang lain, "Alhamdulillah, Ramadhan pertama bersama suami". aku geli dan nyampah tapi aku akui seronok ber'Ramadhan bersama suami.

p/s (ii) : p&p dipendekkan tapi kesian cikgu2 kolej vokay kluang. orang lain seronok2 balik 1pm, kitorang? balik pukul 4pm pun dah bersyukur rasa. hehe...

p/s (iii) : weee... budget macam banyak benda nak beli ni. budget servis kereta? bulan 9 lah. hehe... bulan 7 and 8 enjoy raya!

p/s (iv) : this saturday birthday my daddy. without Alleya mesti tak berapa seronok kan? but still will try to make it as happy i can :)





23072012 ~ 10.22am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com