we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, July 25, 2012

it has just been 5 months?

hai2 all... hari ni as usual, the whole day aku takde kelas. tapi nasib baik bulan puasa ni waktu dipendekkan jadi masa terasa begitu cepat. eh, hari ni rasa slow sikit. lambat sungguh pukul 1pm. aku nak balik kemas baju2. hari ni kita tuju ke Melaka. weee... berbuka berdua bersama suami. bestnya! nak berbuka apa eh?

okay2, entri ni... tajuk dia, baru 5 bulan ke? (aku translate ye) kikiki... ya, kira2 balik, baru 5 bulan adik aku fly. tapi awat rasa macam lama sangat eh? aisehmeeennnn... entahlah... its different when you know the person is here although you can't meet them. yelah, kalau ikutkan... aku jarang jumpa adik aku if dia kat malaysia pun. jumpa pun seminggu sekali. but knowing he's at home, put me at ease. tapi sekarang... tambah2 lagi bulan puasa ni. lagi menguatkan aku rindu kat adik aku. haish!


picture taken on 1st August 2011. bulan Ramadhan. and as usual, aku dengan Boy mesti pergi moreh McD kat setia tropika. usually McD lah... fast food lain macam tak berapa mengancam. so bila tahun ni takde geng moreh, rasa tak seronok. memang lah i dah ada suami, but suami and adik lainnnn.... hmmm...

how are you doing there, Amir? u lost 5 kilos? hmm... takpelah, adatlah kot staying abroad you have to cut here and there. i don't have ways to help you. but if u need anything, let me know. i'll try my best to get it for you. i have plan to go there. but it is just a plan. financially tight also. pray for miracle and i'll bring everyone there. haha... ambitious gile. apa2 pun, our prayer will always be with you. belajar betul2.





p/s (i) : gatal2 tengok2 gambar kat FB adik aku... dia main pokemon versi advance. haha... dulu dia main pokemon jugak. aku pun main game tu sekali. and i come across the word 'SNORLEX'. haha... kalau aku berlingkar atas katil ke apa... mesti adik aku sound, "Hei Snorlex!" haha... tak tahu apa tu snorlex? ala2 beruang kutub. kuasam kan?

p/s (ii) : kerja2 hampir siap ke? wah.... kerja aku banyak sangat! auw, auw! tapi nak rilex2 je... hati mestilah in tranquility. meditation.

p/s (iii) : seronok bertadarus dengan cikgu2 veteran. rasa dimanjakan. auw!

p/s (iv) : nak call mak and ayah lah kejap lagi. gaji dah masuk, time to pay bills! hehe...






25072012 ~ 12.18pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com