we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, July 4, 2012

Nabil and Eleanor's Reception

hai2, busy sikit lah beberapa hari ni... aku terpikir, sampai bila hidup aku nak macam ni. travelling here and there... ewah, padahal kerja cikgu aje. tapi travelling? haha... yelah, PJJ dengan suami and parents. so every weekend mesti balik JB. and mesti bahagi dengan in laws. first night kat rumah in laws, second kat rumah aku. then ahad balik Kluang... we'll repeat this activity all over again every weekend. hmmm... penat tapi nak buat macam mana kan?

okay2, kali ni nak cerita pasal cousin aku punya wedding. happened last 2 weeks. tapi ni baru sempat nak tulis ngepek panjang2. huhu... yelah, busy woman kannnn... huhu... okay2, mula2 meh tengok gambar pengantin. abang sedara aku and his gorgeous wife. santek kannnn? gerek kata macam muka artis2. huhu... majlis diadakan di Duchess Place, Ampang.


abang sedara aku ni anak kedua daripada 4 beradik. so now, tinggal yang bongsu je belum lagi settle down but already has someone special. the groom's family. cikna mestilah kena ada dalam picture. eh silap ayat, cikna mestilah kena ada dalam semua pictures. hehe... orang kuat majlis kannn...

from left : cikna, mama (my auntie), tasnim (abg mie's daughter), abang mie (1st son), bride and groom, papa (my uncle), kak oya (yang bongsu), abang zarul and kak ilah (3rd child and her husband)

time ni dah nak balik. so cepat2 tangkap gambar with pengantin... maafkan mak saya, dia memang tak pandai tengok kamera. entah mana2 dia tengok. hehe... tema groom's family ialah peach. sweeeett je rasa! see i told you, cikna mesti nak kena ada dalam gambar. hehe...


pelamin diorang simple je. but the elegancy shows. abang sedara aku ni simple je orangnya. tapi he knows what best. tengok pelaminnya... simple but very nice. and sweet. kenapa tirai biru? not peach? sebaaaaab....... majlis ni gabung family bride and groom sekali. so bride's family warna baby blue. tambah sweeeeet!


the goodies. St. Dalfour assorted jam. huhu... cikna bagi aku 4 botol. aku terus simpan kat asrama. hehe... mak pun dapat 2 je. chocolate di sponsor by Duchess Place.


main entrance di mana cousins aku 2 orang bertugas memberi gifts. hehe... aku dah bersara. but atiqah still on the job because she's single. kikiki... nasib baik aku dah kahwin. mejanya tak ada guest book tapi ada story book ketika diorang bertunang. sweet sangat. and i like the initials combination. N & E. Nurul Eliyana. kikiki... nak juggaaaaak!


and of course, thank you to my husband kerana meluangkan masa bertemu dengan sanak saudara aku. kami sedondon! comel tak baju kami? kebetulan jumpa kemeja dia yang sedondon. huhu... i like! tudung aku? 2 pieces, cikna yang tempahkan. huhu... first time pakai tudung begini... bolehlaaaahhh nak janguk2.


and last but not least... gambar favourite aku... me and my auntie. di entrance nak masuk hall. kasihan cikna, mesti kepenatan... makcik saya serba boleh ye. sebagai wedding planner? she can do it all alone! except pelamin tu lah. huhu... but she will have the ideas. and it is a great one! trust me.


ucapan untuk Abang Bey, Selamat Pengantin Baru. semoga berkekalan hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah dan mesti comel2 itu father mother diorang kannn... hehe... haven't got to know your wife. will do it once nanti kita gather. hehe... what should i call ke? Kak Ezu? okay2, saya akan mencuba. hehe...





p/s (i) : majlis belah lelaki akan diadakan 2minggu selepas raya puasa. hmm... there will be 2 events is it? adoi... kesian cikna. i'll try my best to help eh cikna.

p/s (ii) : Alleya Adini dah balik rumah... tiba2 rindu Helena yang sudah botak. haish! weekend ni dapat jumpa tak agak2?

p/s (iii) : perut ni kelaparan jeeee... nak kena makan dulu before maghrib ni. kang baca Yassin perut bunyi2 kang. huhu...

p/s (iv) : save betul minyak and mileage kereta aku. huhu... langsung tak bergerak. next servis 11000km pada 23ogos. current mileage is 7500km. macam mana ni... huhu...





04072012 ~ 4.01pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com