we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, June 25, 2012

Baliklah Alleya... :'(

hmmm... nampak macam tengah happy, but in mind ni macam2 yang aku tengah pikir... pasal masalah family yang tiba2 makin bertambah... masalah diri... adoi... pada saat2 sekarang, aku tak boleh stress and tension. tak boleh banyak2 pikir tapi nak buat macam mana... semua tu kena pikir jugak... hmm... sedih.


seperti aku dah canangkan... last weekend kitorang ke KL sempena wedding reception abang sedara aku. kitorang naik hari KL, pergi jumpa abang aku segala... then ayu (mak alleya) call nak mintak izin nak bawak alleya jumpa neneknya. neneknya dah rindu sangat kat Alleya ni. so mak setuju lah... takkan nak pisahkan keluarga kan?


so sekarang... alleya is with her granny. hopefully by this weekend alleya dah balik ke pangkuan kami... baru sedar yang Alleya sangat penting bagi kami. hmmm... baliklah Alleya...


tengok gambar2 ni rasa rindu sangat... Alleya, baliklah... nenek atok rindu dah... awak nakal macam mana pun tak kisahlah asalkan depan mata diorang... Ciyun nak balik JB pun rasa seronok jugak if Alleya ada kat JB. hmmm...





p/s (i) : things get really complicated but i have to take care of myself too...

p/s (ii) : hari terakhir ganti puasa. alhamdulillah... tapi nak puasa sunat jugaklah banyak2 bulan syaaban ni. rasa dah lama sangat alpa dengan perintah Allah...

p/s (iii) : moga2 ada berita hari ni... saya nak balik JB. saya takmo ke dinner... hmmm....





25062012 ~ 10.57am
meja aku ~ bilik guru~KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com