we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, June 19, 2012

24JUNE2012 ~ Nabil's Reception

hai2 all... aku sekarang... sedang berlingkar2 atas katil. minggu ni aku agak free lah. so malam boleh lah nak ronggeng2 di alam maya view situ sini. bukak fb stalk situ sini. kalau last week memang hectic, tak sempat bernyawa rasanya... dengan hari selasa last week after school aku drive to Melaka. then around 8.30pm ke KL. then 12.00am balik ke Melaka and around 6.00am balik Kluang. restless tak? tapi alhamdulillah, sepanjang persekolahan hari berkenaan aku bertenaga. don't why but baguslah... banyak kerja aku boleh selesaikan. hehe...

okay2, entri kali ni nak story pasal weekend akan datang... cousin aku kahwin! huhu... bukan sepupu betul tapi dua pupu. huhu... mak dia and mak aku cousin. so dia dengan aku dua pupu lah kan? selalu orang kata dua pupu tak rapat kan? but kitorang memang rapat dari kecik. maybe because dari kecik rumah kitorang tak berapa jauh and makayah aku selalu datang rumah diorang and vice versa.

inilah dia rupa bakal pengantin. nama bakal kakak sedara aku ni, Eleanor Ezura. sedap kannn? secantik orangnya. Eleanor and Nabil. wah, gempak!


dua pupu aku ni adik beradik cantik2 belaka. diorang beradik berempat. 2 dah kahwin. sorang ahad ni and another one is the bongsu. kakak sedara aku, Nadia. sebaya abang aku. ha, yang hujung belah kanan tu... cantik kan? sampai adik junior UTM aku yang datang time wedding aku and ternampak kakak sedara aku ni ushar2 aku nak kenal. kikiki... sorry dik, she's taken. i mean, single but not available.


wedding akan diadakan di Duchess, Ampang. semoga majlis kalian berjalan lancar dan diberkati-Nya. insyaAllah will be there. ish, Cik Dah and Atiqah ke Vietnam pulak and semoga sempat sampai before the reception. nak baju kurung tau!





p/s (i) : esok sudah rabu! yeay! sedang memikirkan strategi untuk pergi ke 'tempat' berkenaan. beranikah aku? berani je... tapi... ish!

p/s (ii) : Aida Izzati. never fail to text me once a while. you make me feel appreciated. thank you dear. will always pray for you and the girls there. belajar sungguh2 tau!

p/s (iii) : i rasa... i kena semakin matang and let go most things that i used to care a lot. i'm ready to the next phase. semoga Allah bersama kita.

p/s (iv) : lupa call mak ayah. ish! dah berapa hari tak dengar suara Alleya. budak mintak sepuk tu! geram sungguh gua!

p/s (v) : lagi 2 minggu wedding sepupu belah ayah pulak di Sunway. wah! musim kahwin!

p/s (vi) : photo dicurik dari FB abang bey. thank you ;)






19062012 ~ 10.36pm
atas katil ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com