we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, June 18, 2012

Natasha Helena

hai2, aku sebenarnya takde kerja hari ni... masing2 macam banyak kerja. kerja aku dari last week ialah cari soalan untuk latihan tubi pelajar KV. so disebabkan last week aku occupied untuk hari jumaat tu... aku tinggalkan kerja2 yang lain. tapi lesson plan aku siapkan cepat2 lah and hantar hari Khamis. komited takkkk? haha... dah 3 minggu aku tak hantar lesson plan sebenarnya. huhu... disebabkan busy dan malas jugak. adoyai! tak senonoh!

okay, tajuk aku... nama takmo gempak lagi kan? Natasha Helena. 3 months old. comel sangaaaatt dan very good girl. sangat2 baik. very independent. semoga membesar menjadi anak yang baik ya.


comel tak?? gemok tak untuk budak umur 3 bulan ni. aku pun terkejut tengok montel sangat budak kecik ni. haha... jatuh cinta pandang pertama. dan budak kecik ni sangat suka berbual. dah tak reti duduk diam. nangis? jauhhhh sekali. nangis time lapar je.


gerek tengah ngagah dia... sangat suka berbual. ei, geram kan? rasa nak gumpal2 dia and baling. comel sangaaaaat! macam nak gomol2 peluk2 sampai dia nangis then bagi kat mak dia suruh pujuk. hah! puas hati!






p/s (i) : afternook keluar bersama warden sekalian. jalan2 cari makan. laparnyaaaa....

p/s (ii) : beginning of the week. semoga minggu yang seronok. weeehuuuu!

p/s (iii) : 2nd day? new month. always new month :)






18062012 ~ 12.29pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com