we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, August 7, 2012

Black Heart

hai2 korang... lately ni a bit busy... nak update blog pun macam takde idea. huhu... ada benda and event aku nak story, but then... bila bukak blog, aish... macam malas pulak. huhu... hari ni pun aku keletihan sangat2. awal pagi pulak tu... padahal aku tidur awal semalam. if hari ni kena pergi KL, adoyai... penatnya...

kenapa dengan tajuk entri aku? hmm... sebenarnya, currently, aku rasa macam aku ni sangat jahat. gerek dah tegur aku sebab aku pernah mendoakan benda yang tak baik kat kawan aku (kawan yang aku tak suka lah...) hmmm... entahlah... kadang perasaan ni tak dapat dibendung. cuba untuk berperasaan baik tapi tiba2 nanti terdetik benda buruk. ya Allah... jauhkanlah aku dengan perasaan ini.



i'm coping with everything. aku cuba menerima ketentuan Allah. cuba redha dengan segalanya... semoga Allah permudahkan segala urusan aku.





p/s (i) : fetching Alleya... today or tomorrow?

p/s (ii) : thinking of taking MC lah... sebab kepenatan. boleh tak agak2?

p/s (iii) : esok makan malam rasmi. nak pakai baju apa yaaaa?






07082012 ~ 9.00am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com