we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, August 18, 2012

Happy Eid Mubarak!

hai2 korang... dah selesai Ramadan! amacam? gembira tak esok dah tak perlu puasa? huhu... aku? slek sikit malam ni. entah, terkecik hati dengan suami. then gosok baju iron terpanas. berlubang sikit baju raya aku. arghhh! stresss! esok pulak lepas beraya kat rumah, balik kampung suami pulak. main mercun kat kampung mesti meriah kannnn? tapi aku kureng suka bunyi letop2 tu. sakit telinga. huhu...

ha... tadi baru lepas on webcam skype dengan Amir Ridhwan di perantauan. haha... masa ayah call dia, aku macam sedih2. malas nak berbual banyak. but bila webcam seronok pulak bual2. lama tak mengong2 dengan dia. ahhh! rindu. sila lihat kebengongan tidak berubah langsung. but aku kagum, adik aku makin cerah. haha... patutnya sinaran UV situ lagi tinggi kan? arghhh! jeles!



okay you olsss... di sini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Lebaran. syawal ni bermakna. ada pro con. ada suami sudaaaahh... tapi adik jauh di perantauan. so ada lebih dan ada kurang lah... its okay, its okay! i'm going thereeeeeeee.... weehuuuu... (okay ni motivasi untuk diri sendiri berjimat cermat).




p/s (i) : okay better off now. mak dah bising suruh kemas toto. adoyai...

p/s (ii) : tidur bergelimpangan. hoho... seronok. waiting for atiqah di raya kedua.

p/s (iii) : cuti seminggu. cuti seminggu. bila lagi cuti panjang?





18082012 ~ 11.59pm
atas meja ~ bilik aku-Impian Emas

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com