we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, August 17, 2012

days after marriage :D

hai2 korang... dah start cuti belum? aku balik since Rabu lagi. huhu... then semalam lepak2 kat rumah tunggu suami balik. berdua dengan Alleya after buat biskut chocolate chip yang sedikit pahit sebab banyak sangat tepung koko letak. hehe... aku mane reti buat biskut. mak aku yang campak2 segala benda. tahu2 readyyyy! aku tolong uli2 aje.

okay2, entry ni takde kaitan dengan raya. just aku baru lepas transfer gambar2 and video2 daripada handphone gerek. berat gile jadinya handphone dia. since beli setahun lepas, tak transfer2. aku dah puluh2 kali transfer picture. then... aku come across dengan gambar2 aku selepas kahwin. hehe... kelakar pulak muka bila cukur kening. nampak garang gile. ENJOY!

gambar ni masa honeymoon ke Bukit Tinggi. hehe... welcome tea by Colmar Tropicale. ish, macam nak pergi sana lagi! thanks to my cousin for sponsoring!

ohoiii... bila dah sampai sana, memang makan ala2 perancis aje. takde nasi2 dah. hehe... the best chicken wings!

then ini boleh buat painting2... untuk cikna and family cikdah. okay, if buruk mintak maaf. we have tried our best. hoho...

ni pulak ke Cameron Highlands. huhu... days before fly ke NZ. gerek kata praktis dulu kesejukan. huhu... poyo jek! okay, can't compare. NZ sejukkk... Cameron sejuk aircond. hehe...



atas gondola nak ke Luge Ride di Queenstown. kat sini dah panas. sampai burn muka aku even keluar sekejap je bawah matahari. Sir kata UV kat NZ tinggi. so memang kena pakai sunblock. aku mana tahuuuu... huhu...


tengok2 gambar... seronoknya rasa kehidupan selepas berkahwin. hehe... yelah, masa bujang, makayah mana bagi aku jalan2 jauh2. even keluar malam pun tak boleh. so, aku ambil peluang keluar malam masa aku kat UTM. kikiki... jadi selepas kahwin, semua benda aku boleh buat. aku boleh travel. aku boleh jalan2 lewat malam. aku boleh moreh suka2 hati aku. boleh buat semuanya... dan alhamdulillah... lama2 makayah boleh terima. awal2 tu... ayah macam halang2 jugaklah. hehe...

setiap benda, mesti ada kurang sesuatu. yes, we are trying to get pregnant. rezeki Allah belum nak bagi. tapi aku bersyukur, aku tak kurang benda2 lain... dan aku ada suami yang cukup sempurna. doa, tawakal, takwa. usaha jangan lupa. hehe... semoga Allah murahkan rezeki aku dan suami. bagi mereka2 yang saya pernah buat silap secara sedar atau tidak, saya minta maaf. kita kawan. tak mungkin saya nak sengaja nak kita putus kawan. pray for me? L's.




p/s (i) : lepas gerek bangun, nak ke JPO with cousins. Alleya nak ikut tak? haih, papa dia dah balik, mana nak ikut kita daaaaahh... sombong!

p/s (ii) : nanti malam Helena balik. ei budak bambam tuuu... rasa nak tumbuk2 aje. huhu...

p/s (iii) : pagi raya nak skype dengan Boy. buat ala2 iklan TV tu. kikiki... tapi dia dah sambut raya dulu lah baru kitorang bangun tido.

p/s (iv) : shoes hunting! heh, banyak duit tak aku ni nak shopping2 kasut ni. hehe...





17082012 ~ 9.38am
atas meja ~ bilik aku-Impian Heights

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com