we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, October 18, 2012

18 Okt 2011 - 18 Okt 2012

hai2 you all... aku baru lepas rilek2 ni. dari balik kerja menggulung roti sosej then mandi then goreng roti, then solat maghrib then basuh baju budak2... ni baru dapat duduk. banyak kan kerja aku? yelah... nak cari duit lebih. haha... warden berjualan? macam jatuh kredibiliti kan? but tak kisah pun... bukan aku buat kerja haram. plus duit pun masyuk. housemate aku pregnant, so dia pass bisnes kat aku. hehe...

lagi beberapa hari je lagi, tanggal anniversary aku dan suami. genap setahun kami berkahwin. ya Allah syukurnya diberi peluang menikmati kehidupan berumahtangga bersama suami yang terbaik untuk aku. terima kasih ya Allah kerana telah tetapkan hati kami, panjangkan jodoh kami.

tanggal 18 Okt 2012, aku tengah excited nak balik JB. ambil CRK (cuti rehat khas) 2 hari, hari khamis dan jumaat. ketika ni tengah kemas2 barang nak balik JB. ei, seronoknya tiba2 teringat macam mana akhir preparation nak kahwin ni.

gambar selepas selesai majlis segala... mata berair2 lagi tapi aku suka muka aku baru lepas nangis. nampak sweet kan? hahaha... sengal2.



untuk suami saya, Mohd Azuan,

saya sayangkan awak. nak sebut cinta macam geli pulak. hehe... tapi saya pun cintakan awak. auw! macam dalam drama2 pulak nak sebut cinta2 ni. terima kasih untuk setahun ni. terima kasih untuk 8 tahun kita bersama. kalau nak sebut kesalahan, i banyak sangat salah kat you. i nak tebus semua2 tu... maafkan i ye sayang... iloveyou. macam susah pulak rasa nak luahkan rasa sayang kat you. action speaks louder than words.





p/s (i) : hari khamis sudaaaah! esok jumaat suami datang. yeay!

p/s (ii) : mata ngantuk sangat tapi macam nak tunggu cerita Dendam Sarakit. okay, akan tengok kemampuan diri.

p/s (iii) : short vaca with husband. ohhhhh.... preparation tak siap lagi ni.






18102012 ~ 8.52pm
depan tv ~ kediaman warden-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com