we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, October 22, 2012

21 Okt, 22 Okt, 23 Okt 2011

hai2 korang... aku kat sekolah ni. ha, yelah, memang lah kat sekolah pagi2 ni. belum ada kelas lagi. kelas at 11am. malasnya sekarang ni. adoyai... lagi nak exam, lagi aku malas nak ngajar. lagi malas nak tanda buku. apakaaaahh? bila nak rajin ni? oh, sepatutnya semalam result pertukaran tapi tangguh ke 3Nov. aku bersyukur jugak sebab debar sangat. hehe... plus semalam anniversary aku kan. kalau gagal, mesti kacau mood. hehe...

okay, as mentioned before.. semalam adalah anniversary perkahwinan aku yang pertama! wuhuuuu! kami dah kahwin setahun. diam tak diam kannn? ya, masih belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata. tapi kami gembira berdua. masing2 sedang belajar untuk menjadi matang. haha... serius, sedang berusaha dengan keras. kikiki...

pada waktu sekarang, 9.05am tahun lepas, 2011, aku dah rasmi jadi isteri orang dan tengah sibuk2 bersiap nak pergi bersanding ni. mak andam tak sampai lagi. so aku tengah buat apa eh? aku pun lupa but yang penting, aku tak buat sangat kerja2. ramai assistants kan. cousin2 aku ramai. ya Allah, bersyukurnya aku dengan kehadiran mereka. bukan hanya memeriahkan majlis tapi sangat2 banyak membantu dalam preparation perkahwinan aku. sayang korang semua! muahmuahmuah!!


21102011



22102011



23102011



teringat balik tahun lepas musim nak kahwin tu... rasa seronok sebab makcik2 pakcik2 turun... cousin2 turun dan sangat2 banyak membantu. rasa best. rasa macam perkahwinan ni membawa keluarga bersama. mengumpulkan keluarga. terima kasih tak terhingga untuk makcik, pakcik dan sepupu2 tersayang! ramai sangat if nak sebut kat sini but especially my dearest AJ's! love you girls so much! Muiz, Munir, Emeer! muahmuahmuah!


untuk suami,
terima kasih untuk setahun yng penuh dengan events! tak pernah rasa bosan sesaat pun! we may not have quantity but we do have quality. i appreciate everything you did. i love you with all my heart. looking forward to years ahead of us :)




p/s (i) : hidung running dengan teruknya. ohoooiii....

p/s (ii) : malasnya nak masuk kelasssss....

p/s (iii) : cepatlah rabu.






22102012 ~ 9.54am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com