we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, April 24, 2013

Happy Newlywed, Abang and Kak Wani!

hai2 korang... ish, liat betul nak update blog sekarang ni. kalau kat sekolah, walaupun dah mula bekerja 8am-5pm masih lagi tidak mencukupi untuk menghabiskan semua kerja. syukur budak2 tahun 2 dah mula exam. so, dah lega mengajar untuk tahun 2. sekarang ni pikir pasal tahun 1 jelah. tu pun tinggal 2 minggu sebelum diorang mula final exam. tapi kemudian pening pulak tahun 2 nak buat apa selama 3 minggu sebelum cuti semester.

okay2, entri kali ni nak cerita pasal abang aku kahwin! akhirnyaaaaa.... abang aku kahwin. haha... lama jugaklah aku menunggu bila lah abang aku ni nak kahwin. tapi tahun lepas dia pernah cakap kat aku yang dia nak kahwin umur 30, by hook or by crook. if dia tak jumpa, dia nak suruh mak carikan. cehhh... yelah tu abang aku. nak ke dia pilihan mak aku? heh!

so, alhamdulillah, pada 21April2013, abang aku selamat menjadi seorang suami. kakak ipar aku namanya Khairun Shazwani. pilihan abang aku. so kami menerima dengan hati terbuka. walau perkenalan kami dengan kak wani singkat je, kami menyenangi kakak ipar aku ni. simple je orangnya. kalau dulu2 kawan2 abang aku yeye sangat. yang kali ni, simple and apa dia cakap semuanya yang berguna. i mean, takdelah cakap2 kosong. and she's very matured. dan yang paling aku suka, abang aku nampak lain. nampak lembut. and takde lagi baran2 kepala otak dia. rasa macam nak cabut2 ponytail dia yang buroookkk tu!


majlis akad nikah dilangsungkan di Masjid Al-Azim, Pandan Indah, Selangor. eh, selangor ke? haha... aku tak tahu. yang aku tahu dekat dengan Ampang. huhu... aku bayangkan buat kat dalam masjid tempat orang solat tu. rupanya ada bilik kat masjid tu. bilik untuk nikah. ber'aircond. nice lah. ada stage, curtain scallop. so selesa lah...

family picture without Amir. don't be sad. we always remember you no matter what. and yes, bagi mereka yang tertanya, i received 2 instant nephews that day. so aku ada 2 pasang anak saudara. but still haven't got their names yet. tengok Alleya tu, tak pasal2 nak angkat tangan aku pun tak tahu. huhu...


jadi, sabtu ni, 27 April 2013, majlis resepsi di belah kami pula. insyaAllah semoga semuanya berjalan lancar.

last but not least. gambar budak gedik. masa majlis akad dia kena keluar dewan nikah sebab menangis2. tok kadi suruh dia dibawak keluar. takut mengganggu majlis. kesian suami aku, menahan sabar layan budak degil ni. aih, kena bagi minum air yasin banyak2 ni. geram sungguh.






p/s (i) : tinggal 1 teks debat untuk disiapkan dan boleh rehat serehat-rehatnya... menanda paper pun dah setel. ya Allah, penat sungguh rasa.

p/s (ii) : esok balik JB. jumaat appoinment doktor. semoga semuanya sihat selamat.

p/s (iii) : perut berkeroncong mintak di isi. okay, goreng telur jap.






24042013 ~ 9.31pm
depan tv ~ ruang tamu-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com