we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, April 29, 2013

resepsi Abang ~ 27042013

hai hai... aku sebenarnya tengah key-in markah PBS. tapi dah sakit kepala asyik tengok nombor2 and kerja2 budak. hari ni memang kepenatan tahap maksima. adoi... nak meniaga lagi balik nanti. suami tak bagi. bukan aku takmo ikut cakap dia. tapi meniaga sekarang ni, aku cuma gulung roti je. yang lain budak2 yang buat. huhu... seronok kan? tapi sekarang dah tak total hak milik aku lah sebab kena bayar2 upah. hehe...

so entri kali ni nak story pasal resepsi abang aku belah kitorang pulak. last week majlis nikah dia kan? so selang seminggu rumah aku pulak. nasib baik aku ada appoinment doktor hari jumaat. so boleh balik khamis and tolong2 mak kemas sikit. dan jumaat tu, balik dari appoinment terus tolong yang boleh. sakit pinggang pinggul punggung segala. petang tu baru cousin-cousin aku datang dan terus bertugas. hehe... kesian diorang tapi nak buat macam mana, tenaga kerja tak mencukupi. dan petang tu jugaklah pelamin and khemah sampai. tadaaaaaa... cantik tak?


hasil tangan staf suami aku dan isterinya. bunga tu fresh flower tau. mak aku nak mini pelamin yang simple2 je. requested colour, hijau, cream, putih. so inilah hasilnya. simple and nice. take picture pun cantik. hehe... sesiapa yang berminat boleh contact saya. hehe... and you won't regret because the price is cheap and negotiable.

hari sabtu pagi as usual, sebagai memberkati majlis, dimulakan dengan khatam qur'an. so participants adalah adik2 sedara aku. Nur Deeyana Izzati dan Nur Diniey Izzati. comel je aku rasa pakai baju sedondon.


dan majlis berlangsung seperti biasa. agak2 dalam 2.30pm lepas pengantin sampai, mendung nak hujan. mulalah rintik2 and hujan berat. risaunya... dan Alhamdulillah sekejap je. eh, lupa nak tunjuk flower girls and boy. arghh... comel2 anak2 buah aku ni.

Aqiel Ilham, Irdiena Alia, Alleya Adini, Natasha Helena.


and this is the newlywed. cousin aku and girlfriend dia jadi pengapit terjun. hoho... alang2 sedondon kan...


last but not least... ha, baru nilah aku nampak abang aku rajin sikit buat kerja. haha... sent this picture to Amir. soalan dia, "Abang buat goodies?" haha... yes, terpaksalah sebab memang takde orang boleh tolong kan. until adik2 sedara aku datang barulah laju sikit segala pekerjaan. thanks cousins!! love you sooooooo much!









p/s (i) : sangat2 kepenatan... gulung roti sambil nonton tv kemudian malam tido awal. wuhuuuu!

p/s (ii) : agak2 esok suami datang tak? oh rindu dia lah. hujung minggu busy tak dapat layan dia.

p/s (iii) : perut kurang sihat. macam mana ni? nak makan apa, Honey?







29042013 ~ 4.48pm
meja guru ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com