we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, April 9, 2013

happy 22nd birthday baby bro

hai2... lamanya aku tak update blog kan? aiseh... sekarang ni dah akhir2 sem so busy terlebih sebab nak kena setelkan markah pbs budak. dahlah nak suruh budak hantar kerja pun liat. jadinya, nak bagi markah pun tertangguh2 jugaklah. minggu ni minggu terakhir submit markah. lagi 2 minggu exam diorang. aishhhh! memanglah akhir2 sem ni dah kurang kelas but still kerja bukan mengajar masih berlambak. meja pun tak serupa meja dah. hoho... so hari ni kelas ada 1 jam je waktu pagi, sempatlah aku nak update blog.

okay2, last Sunday ialah hari jadi adik aku. ai... rindu kat adik aku. masa msg dia malam birthday tu, dia cakap lama tak sambut dengan family. even dengan family sambutannya ala kadar je but still the feeling is different. tak kisahlah... tahun depan sekali je lagi then the next year dah di Malaysia. janganlah pikir banyak... have fun sana.


the day we sent him for the second time. cuti sebulan je. aku as usual memang akan nangis tiap kali hantar dia. wuahaha... Alleya berlari2 kehulu kehilir punyalah lasak. but bila nampak aku nangis dia terus diam peluk aku. hoho... Alleya ni hati sensitif tak boleh tengok orang sedih2 or marah2.





for my baby bro,

even you are 22, can be considered an adult, you cannot watch adult movie, paham? haha... hitam hati tu kang. duduk kat negara orang tu mesti dah banyak tengok perempuan2 seksi2 pakai bikini kan? astaghfirullah... istighfar banyak2. jangan you enjoy tengok pulak. haha... i miss you always. dah lama tak borak dengan you. can hardly wait for next month. hope i'm healthy to travel 8 hours in flight. i love you. jaga diri kat sana!






p/s ( i) : okay selesai blogging, sambung bagi markah PBS.

p/s (ii) : lately ni budak2 nakal suka tegur2 berbaik2 dengan aku. sure nak markah lebih lah tu. takkan ku tercair. heh!

p/s (iii) : oh belum isi e-gtukar. surat keizinan suami dah dapat baru isilah...






09042013 ~ 11.08am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com