we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, March 28, 2013

First Birthday Gift!

Quick update sebab rasa macam dah lama sangat tinggalkan blog ni. I'm really sorry dear blog. Bila duduk rumah time cuti ni memang 1 kerja hape tak jalan. Hoho... Ni pun mandi kambing je tadi sebab takut duduk rumah sorang2. Kikiki... You can laugh but memang aku takut duduk rumah sendiri. Nak kata besar, takdelah besar but still if mandi tingkat atas, i dont know what happen downstairs. Okay, exaggerating. Stop stop! Suami on the way balik. Yeay! Lapar!

So hari ni nak cerita pasal birthday gift untuk Natasha Helena yang pertama. Hehe... As usual, bila aku suka benda tu, akan ku dapatkan jugak bendanyaaaaa... At first nak beli bigger size. Konon2 aku boleh masuk main sekali. Then pikir2 balik... The present letak rumah cikna, so jaranglah aku dapat main sekali. Hehe... So buat decision beli yang kecik. Aku still boleh masuk tapi takleh berenang lah. Haaaaaa.... Aku beli apa?




Eh, aku guna blogger for ipad ni tak pandai pulak nak adjust gambar. Later2 if aku bukak laptop, aku edit lah. Haishhhh!

Whatever it is, my niece is soooooooo damn cute! Dah setahun!







P/s : nanti aku edit balik lah entry ni. Ish!




28032013 - 12.42pm
Tepi katil - dalam bilik~rumah impian emas

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com