we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, March 4, 2013

nieces

hai2 you ols... blog aku dah jadi macam dewasa sangat dengan entri2 pasal nak mengandung. huhu... kadang2 sampai tak reti nak update pasal entri apa selain dari TTC. sebab dalam pikiran itu aje yang lebih berkuasa. kalau dulu, rajin aku update pasal what's happening, majlis2, kenduri2... makan2. now? baby. baby. baby. baby. hoho... semoga Allah permudahkan jalan aku dan suami.

okay, entri kali ni nak cerita pasal anak2 gugurl aku. dah setahun lebih nampaknya kami menjaga Alleya Adini. so she's part of the family. sekarang makin nakal. membentak. macam2 lah... sentiasa dapat apa dia nak. yelah... kemanjaan nenek and atok kann... nanti dia serak2 rumah, mak aku jerit, "Cik Minnaaaaaaaah!!" mak aku kalau marah kat seseorang perempuan, nanti dia merujuk orang tu sebagai cik minah. tak menggunakan nama dah. haha... nanti Alleya pun balas, "Cik Minah nak pergi kerja ni!" hadoi! kuat betul budak ni menjawab. haha... aku yang kadang2 tension.

gambar latest. ni diambil dekat rumah cikna. alleya memang rapat dgn suami aku. ada 1 time tu, kitorang dah lama tak balik. then as usual, gerek aku angkat barang aku masuk rumah dulu. so gerek kat belakang aku lah. aku bagi salam... alleya berlari ke pintu sambil lompat2... "Shiyunnnnnnn! Shiyunnnnn!" pergh punya seronok dia nampak aku. sekali dia nampak gerek aku kat belakang. berlari ke belakang aku.... "Shiwannnnn! Shiwannnnn!" mintak dukung. tak senonoh kan? saja tak jaga hati dan perasaan aku. haha...


ni gambar aku dating berdua dengan dia. jalan2 kat KSL. so lapar nak makan. jalan2 situ, dia nak belon atas riba dia tu. aku cakap jaga elok2 nanti meletup. sekali bila nak duduk atas kerusi tu dia tertindih lutut kat belon, terus meletup. hehe... kesian pulak. aku janji nak beli lain. tapi tak jadi beli. hehe... dia sebok nak jumpa atok pulak. so ngangkut aku bawak dia ke opis ayah aku nak lunch sama2. nangis2 nak ikut atok g kerja.


now, nak cerita pasal adik dia pulak. Natasha Helena. argh, budak yang semakin lasak. aku dah tak boleh nak dukung2 dia sangat. lately ni bolehlah sikit dia nak berdukung dgn aku. kalau hari tu, kitorang kan jarang balik, so dia tak kenal sangat. dengan bapak aku je boleh nak berdukung. jadi cikna pening takde orang boleh jaga Helena bila dia nak buat kerja selagi bapak aku tak datang. masa wedding kakak sepupu aku, dia meragaaaaaaaam je nangis2 takmo dengan orang lain. lotih eden. budak ni belum setahun lagi kitorang jaga. but she's turning 1 year old another 2 weeks! ni gambar dia 3 bulan, masa hari pertama kitorang ambil dia.


masa awal2 ambil dia, lembut je dia... suka orang agah dia. dia pun suka borak2. memang becok sungguh lah mulut dia. borak2 pun nada lembut. tapi budak ni dari kecik suka menjerit. kalau kat tingkat atas, tingkat bawah dah dengar dia dah. huhu... bawah ni gambar latest few days ago. gigi dah banyak. dah nak boleh jalan sikit2... arghhhhh! comelnya anak sedara akuuuuuu! hoho... rasa nak sepak2 je. kikiki... buang dlm tong sampah.


nobody can deny they are ours. not related with blood but they are still ours.






p/s (i) : okay, tak sabar nak balik ni... nak tengok Bayu Cinta Luna. penat berjualan tapi side income kannnn. baru boleh shopping2 sikit. hehe...

p/s (ii) : apa masalah Maybank2u sekarang ni? susah betul aku nak bayar bil2.

p/s (iii) : alamak... kepala pening pulak gara2 asam ni. masam sangat sampai menyengat kepala. haish!






04032013 ~ 4.44pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com