we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, January 20, 2014

gerek-gerek dah dewasa :)

hai2 you ols... hari ni hari ketiga aku start bekerja selepas maternity leave. fuh, patutnya takde kelas hari ni tapi kena ganti cikgu MC. kering dan perit jgk tekak. diorang ni tak berubah lagi rupanya... macam mana nak jadi cikgu yang digeruni eh? eh, aku taknak jadi digeruni. aku nak jadi dihormati. nak bising tak kisah tapi asalkan bila aku bercakap tu, dengarlah. hmmm... macam mana? macam mana?

okay, as you all know, aku dah tinggal berdikari dengan suami dan anak. so, apa2 semua kami kenalah handle berdua. penat jugak masuk rumah ni. padahla rumah sewa je. nanti aku tunjuk2 sikit gambar rumah sewa aku eh. hoho... walaupun rumah sewa tapi beria jugak aku. yelah, first time tinggal asing dari makayah. selain Kluang. dan kini bersama suami dan anak. huhu... suka sangat!

dannn... rumah kami terletak berhampiran dengan salah seorang bestfriend suami aku. kalau korang follow cerita aku, suami aku ni bestfriend ada 4 orang. salah seorang tinggal depan rumah. haha... 2 orang ada di KL. dan seorang bekerja di Pahang. kalau diorang balik, janganlah dihalang nak melepak. memang akan cari cara jugaklah macam mana nak lepak. kikiki... suami pun ambil peluang nak bershisha. yelah, dengan siapa lagi nak bershisha kan. takkan dengan aku pulak. kikiki... dulu dia bawak aku and Alleya. macam pelik pun ada. hoho...

yok lihat wajah mereka ketika zaman muda remaja...





orait, jom ke arah lebih matang sedikit. ketika majlis pertunangan aku dan suami pada tahun 2010..

 
 
ini wajah mereka pula pada hari persandingan aku pada tahun 2011...
 
 
pada tahun yang sama juga. majlis pertunangan am bersama amalina.
 
 
sorry gambar ramai2 masa am nikah dan kahwin tak jumpa pulak. yg takde masa am kahwin hanyalah Ale sebab dia kerja di Kemboja that time.
 
 
jadi dah 2 pasangan melangsungkan perkahwinan. lagi 3 still single. pada tahun 2012, Arif melangsungkan pertunangan. maaf, gambarnya pun takde. dan 2013, Ale memulakan langkah dengan bertunang jugak. gambar ramai2 takde jugak. huhu...
 
 
dan menamatkan zaman bujangnya pada 2013 ialah incik Mamat bersama Raynusha. syukur Alhamdulillah. jadi 3 done, 2 to go. hehe... kali ni Am pulak takde sebab dia offshore.
 
 
 
 
sudah semakin dewasa masing2. oh gosh... aku makin tua. body clock ticking to 28. hoho... Alhamdulillah kami dikurniakan Muhammad Umar Aryan. semoga Umar mendapat ramai kawan2 daripada Uncle-uncle Gerek2. huhu...
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s (i) : orait, dah penuh. jom g pam.
 
p/s (ii) : minggu ni minggu gaji. yeehaaaa! duit terus habis bayar hutang. hoho...
 
p/s (iii) : menyampah menyampah menyampah. kalau hargai lain ceritalah kan.
 
 
 
 
20012014 ~ 12.51pm
meja aku ~ bilik Unit Subjek Umum-ILPPG

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com