we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, April 26, 2010

happy b'day amir ridhwan~

hoho... seperti yang telah aku khabarkan last entri, dh lama aku tak update blog. so, birthday adik aku pun dah lama berlalu. just berpeluang nak update sekarang. and sambutannya bukanlah pada hari kejadian tapi 10 hari kemudian. he... sebab aku pun exam. dapat pergi kat dia masa gap 5 hari. so, after exam LTE pada 16april2010, after ambil tesis yang sudah berjilid, aku dan piza menderu pulang. fyi : piza sentiasa bersama sebab dia co-pilot aku. hehe... tapi sebelum tu, melawat cikna kat hospital. nampaknya iron lady sudah tak berapa iron. hehe...

jadi, order kek MU dari si pembuat cupcake favouriteku. kali ni bukan cupcakes, tapi kek. okay, belated birthday boy bersama kek nya... aku semangat nyanyi lagu happy birthday lagi. hehe...


eh, lupa nak cerita... panjang betul perjalanan kami. dari jb, singgah melaka sebab abang aku kt Mydin Melaka. jenguk dia kejap then menderu ke seremban ambil adik aku. then terus ke PD. lepak2 konon2 bercuti 1 malam kat situ. kami tinggal di Kemanag Indah Kondo. hmm.... not recommended but dekat dengan pantai. aku mandi swimming pool sorang2 then siap naik gelongsor budak2. huhu... syok!

dah jalan2 pantai, pergi jalan2 PD. so, nak buat potret lukisan pulak. ni adik aku... sama tak?


ni mak and ayah aku pulak. sama kan? i like... okay sorry, picture aku takde sebab aku paling tak suka picture aku. paling lain!! hah! kecewa aku!! takpe2, pasar seni, tunggu kau. gerek balik, aku terus tuju kat kau!


okay2, kembali ke topik asal : birthday adik aku... di sini, ingin diucapkan selamat hari jadi untuk adik aku yang tersayang. sudah 19 tahun. dah besar ni jangan nak pening2 kan mak ayah. belajar rajin2. supaya dapat fly. i love you! (terngiang2 dia balas, BODO... hoho~)


okay, aku tahu adik aku tonjang dan aku renek je... haha...




p/s : nak kerja apa ek... mak, tolong carikan... kepuk2 punya! yeay!




27042010 ~ 12.00am
rumah aku ~ depan tv

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com