we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, May 6, 2012

ARMY ~ Amir Ridhwan Mohd Yazed

hai2 korang... currently doing nothing. selsema makin teruk. tekak getting better. kepala sakit sikit. letak kain atas kepala. huhu... cepatlah baik demam... huhu... tak boleh demam Teacher Eli! TAK BOLEH!. daulat aku rasa ni. hari tu aku marah2 kelas aku sebab lembik sangat. sakit kepala sikit dah beratur nak ke klinik. haish, menyampah lelaki lembik2 macam ni. okay, budak kelas aku 30 orang semua lelaki. tahun ni aku mengajar 4 kelas; 5ABM : 29 lelaki, 5 EE 2 : 22 lelaki + 2 perempuan, 1 TAU 2 : 33 lelaki, 1 TKM : 30 lelaki. ramai tak anak jantan haku? tapi semua lembik2. tiap2 hari ada je nak ke klinik. menyampah!

okay2, entri kali ni aku nak cerita pasal kerinduan aku. wuhuuu... its been a while kan talking bout my lil bro? aku taknak selalu cerita2. kang aku sedih. huhu... balik weekend haritu asyik sentap je. mula2 pasal mak pergi pasar besar. dia nak beli udang nampak fresh2. but at the end tak jadi. dia kata, "nanti mak makan, mak teringat boy. so mak tak beli lah. wuhuuu... sedih aku dengar. then pasal cikna balik pagi tadi. Alleya ngendap2 kat tingkap. nampak cikna sampai. dia excited panggil bapak aku. "Atok! Cikbey!" jari tunjuk2 cikna. bapak aku sure sentap jugak tu...


hope you are doing well there, Amir. seriously, rindu nak moreh dengan you. rindu nak moreh mcD. rindu lah segala2. rindu nak kacau you tidur. rindu nak cubit bontot you. rindu nak dengar lawak bangang you. until now, azuan still tak pandai. tapi ada sekali dia buat lawak ala2 you. huhu... rindu you lah. bila you nak balik? hmmm... belajar elok2 kat sana. dah jauh2 tu... usaha lebih2 tau! solat jangan lupa. iman kena kuat.

i love you much. yelah, mana nak express sayang2 you ni face to face kan... i'm sorry can't afford yet to but the shoes. i'll try my best ya. taknak you berdarah2 lagi. huhu...




p/s (i) : ohoi... mata ni, cepat baik. panas badan datang dan pergi. ohoi...

p/s (ii) : UPU keluar esok. aish, risau aku dengan budak kecik sorang ni. moga2 dia dapat...

p/s (iii) : esok perlu bertenaga. hari terakhir sebelum mid-year examination.

p/s (iv) : dek kerana demam... tak dapat round pesta konvo. uhuk2...





06052012 ~ 10.16pm
atas katil ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com