we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, May 15, 2012

chronology of Rings

hai2 korang... aku tengah pening2 ni. kerja banyak. malas nak bergerak rasa. haha... sampai nak pergi ambil kain skirting alas meja kat stor hujung ni pun aku malas. tiba2 macam bau bubur kacang or bubur jagung. cedapnya cikna masak bubur jagung hari tu... tapi sebab kenyang sangat, aku makan sikit je. wuhuuu... last week heaven! MC beberapa hari so sambung lah bercuti 5 hari di JB. jalan2, makan2. seronok banget haku. tapi pening layan Alleya. haha...

okay2, sebab 2, 3 hari ni mood agak swinging. not in a bad way. okay jugaklah dah lepas2 ngamuk, terus cool mintak2 ampun kat gerek. terhenyak muka dia ke... ohoi... sorry suamiku, jangan hantar ku ke neraka. takmo... tak sanggup. huhu... dia sekarang di Kelantan. esok atau hari ni kot balik. aku prefer esok lah sebab bagi dia rehat dulu baru drive balik Melaka. then nanti nak datang kat aku pulak. amboi, rindu sangat nampaknya ye? hehe...

suami saya ni, the best man for me! i'm not saying he's the best man in whole wide world. masing2 akan ada best man masing2 kan? best man aku, tak mungkinlah jadi best man kalian. amboi, nak berebut ke? hehe... he's everything i'm searching for. even i don't realise at first. i cherish every moment he's with me. content. yes, that is what i'm feeling. content.

30 Oktober 2010 - hari keluarga gerek datang merisik.



18 Disember 2010 - hari kami mengikat tali pertunangan.


21 Oktober 2011 - hari kami sah bergelar suami dan isteri.



big steps. we are adults now. tapi jiwa muda ya. hehe... i love you dear husband. thank you for being the best you can for me. i'm trying hard to be the best for you too. as long as you with me, i don't have problems. thank you for being the one for me. arghh! tak sangka aku dah kahwin lebih 6 bulan. haha... aku isteri orang sudaaaa....




p/s (i) : okay, invigilation. cepat taip!!!

p/s (ii) : bladder aku ni rasa tak sihat lagi lah... ohoiii... huhu...

p/s (iii) : nampak kak edi makan paru sedapnyaaaaa!






15052012 ~12.13pm
meja guru ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com