we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, December 11, 2012

Teacher Elly GEDIK !!

Hoi2... Aku harini bangun before 7am lagi. Perghhh... Cuti2 bangun awal pulak. Kalau bekerja malas nak bangun pulak. Hehehe... Saitan sungguh. Eh, rajin pulak aku update blog? Short update je sebab guna ipad ni macam payah nak taip kannn... Plus takleh upload pictures. Jadi tak syok lah kan? Tapi dah takde benda nak buat. Jadi update ajelah apa2 yang aku nak update. Huhu...

So kali ni aku nak update pasal salah seorang anak murid aku dan seorang pelajar yang aku jaga di asrama. Kisahnya bermula begini... Minggu lepas housemate aku msg cakap ada budak mengata dia dalam FB. Aku pun baca. Okay, kurang ajar! Walaupun dia puji aku dalam komen dia tu tapi still dia mengata kawan aku. Aku pun turut sakit hati. Dahlah kawan aku tu ngandung. Haish! Lebih kurang macam ni ayat dia...


"Teacher Elly baik tak macam Shida. Manusia bertopengkan syaitan. Muka nampak baek tapi berlagak"


Okay, memanglah dia puji aku. (kembang sikit sebab tak sangka garang2 aku pun ada jugak orang suka. Ingatkan aku lah yang paling dibenci). Tapi dia mengata kawan aku tu, bagi aku dia sebagai pelajar tak boleh macam tu. Walaupun kitorang tak ajar dia, tak perlu dia mengata macam tu. Lagilah dia umpamakan 'syaitan' kan. So kawan aku print screen and letak kat fb dia. Ramailah ex-students komen marah budak perempuan ni...

Tapiiii........ Yang aku tambah hangin, ada salah seorang anak murid aku balas komen kat situ dan mengata aku. Ehhh... Kughang hajo! Memanglah ayat dia nak bekap kawan aku ni. But dalam bekap dia mengata aku.


"Weh, lagi baik mummy Shida lah dari Teacher Elly yang gedik tu..."


Ehhhhhhh... Kughang hajo! Kughang hajo! Budak kalau dah memang sentiasa bermasalah dari sekolah, sampai bila2 dia bawak perangai tak senonoh tu. Dahlah ex-student aku sendiri! Aku ajar dia setahun tahun lepas! Ini dia mengata aku? At least si budak mengata kawan aku tu, kitorang tak ajar dia. Takde ilmu kitorang di dada dia. Haishhh! Sabar jelah layan budak2 macam ni. Hissssshhhhh!!!








P/s (i) : takdelah sakit hati sangat. Sebab mengenangkan dia budak yang sentiasa buat masalah. Dan budak2 panggil dia short karen. Huhu... Tapi tetap sakit hati sebab dia anak murid aku.

P/s (ii) : okay, enough blogging. Enough tv. Kemas rumah for a while okay!

P/s (iii) : minggu depan husband izinkan stay JB. But i dont want to stay for long sebab rasanya next week minggu subur. Haish... Aku ada minggu subur ke?

p/s (iv) : happy anniversary to my dear friend. She's waiting for her baby to come out anytime soon. Good luck!






11122012 ~ 9.33am
Depan tv ~ rumah melaka


0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com