we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, December 28, 2012

Get well soon, Tok Yam

hai2 korang... dah beberapa hari aku tak update blog and soon around the corner is new year, 2013. hmmm... bercampur baur perasaan nak naik sekolah ni. pertama, Shahida dah takde kat sekolah. Alhamdulillah, rezeki dia... walau aku dah buat rayuan, masih gagal. tak cukup kuat lagi agaknya reason2 mohon pertukaran. kedua, hati dah tiada di Kluang. nak kena pikir jalan alternatif. maybe mintak permohonan tukar ke JB. tapi.... sama jugak berjauhan dengan suami. rasa nak mohon sekolah harian biasa. tapi tak berani. rasa 2 tahun berkhidmat macam dah lama sangat. hmmm...

okay, nak cerita lately ni, family aku kecoh sikit pasal nenek aku masuk hospital. she's in kelantan right now. aku kadang2 hangin jugak. orang sana tak pandai jaga ke? memang masa kat JB, tokyam pernah masuk hospital jugak, but takdelah seteruk sekarang. aku asyik dengar cerita tokyam tak sihat since dia balik Kelantan hari raya puasa lepas. sentiasa. tak pernah dengar yang dia sihat lah. sebab tokyam pun naik kepala makan minum tak pantang. orang sana pun asyik kalah je dengan dia. tu yang jadi macam tu...

tapi lubuk hati, aku kesian jugak kat tokyam. yelah, she's not well. aku pulak tak boleh balik. hmmm... entahlah eh... hmm... semoga tokyam cepat sembuh dan balik JB. janganlah degil2 takmo balik sini. kat sini tokyam terjaga rapi sikit. takdelah asyik tak sihat... hmmm... get well soon, tokyam...

gambar raya 2010.  tokyam segar bugar lagi. hope to see her in this condition again.






p/s (i) : tengah tengok cerita klasik, Mas Merah. permintaan yang pelik. dia mohon menjadi raja selama 1 hari. apa niat dia?

p/s (ii) : Alleya mencabar kesabaran aku hari ni. lepas kena marah baru mendengar kata. haih!

p/s (iii) : haih, bagaimana plan hari ni? mak ni silalah angkat telefon...






28122012 ~ 2.01pm
depan tv ~ rumah impian emas

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com