we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, January 7, 2013

first day of school, Monday Blues

hai2 you ols... hari pertama persekolahan. sebab aku dah jadi kolej vokasional, jadi cuti kitorang extend a week daripada sekolah biasa. jangan pikir kitorang untung sebabnya, kitorang cuti sebulan aje. uhuk... eh, lagu kat blog aku ni bila nak tukar? sabar naaaa... aku sedang menstabilkan keadaan diri sekarang. uhuk2...

huh, hari pertama persekolahan. perkolejan. sad! aku dah taknak bekerja kat sekolah ni. maaflah, bukan aku tak suka cikgu2 sini. i just hatet the principal, the condition, and some of the students. hmmm... sedih2. bila hati dah tak suka, macam2 benda buruk aku nampak. benda kecil nampak macam masalah besar. i don't like. i don't like. i dislike. nampak tak penegasan aku cakap aku tak suka?

okay, so, untuk menyedapkan hati aku yang tengah stress tension2 ni, mak and ayah aku decide nak ngemas rumah aku. dia kata aku kena redha. so kemaslah rumah tu bagi wajah baru untuk aku lebih bersemangat. hmm... ingatkan mak cakap kosong je. rupanya, memang ada sedikit semangat bila tengok bilik kemas (belom kemas sangat lagi), ruang tamu kemas, dapur kemas... so macam kat utm dulu. aku suka bilik aku sebab tu aku tak merungut bila kena balik asrama.

okay, aku nak upload picture tapi entah kenapa blogger ni takleh upload. stresssss!!

lagi satu, adik aku dah balik Melbourne. so, kurang sikit keseronokan aku. hmmm....








p/s (i) : dada sakit, macam nak semput aje. adoyai... tapi aku takde semput.

p/s (ii) : kejap lagi nilam. so bawak budak g library ajelah... rasa tak sihat lah... hmm...

p/s (iii) : malam ni aku nak buat jualan lelong baju2 yang aku tak muat. agak2 laku tak? huhu...






07012013 ~ 10.35am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com