we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, January 21, 2013

third week of working

hai2 you olss... aku takde plan nak update pun. eh, sebenarnya ada niat nak update few days ago. nak komen bout isu LISTEN and isu JMF dari pandangan aku lah. sebabnya, aku ni sebagai pendengar, penonton, rakyat, manusia biasa, mestilah ada pandangan. pandangan yang orang lain mungkin tak boleh terima but, itu pandangan aku, takpelah aku nak utarakan ponnnnn! haha... joking2. saja je nak bagi pandangan peribadi. tu je...

tapi... jangan kecewa, jangan disappointed. entry kali ni takleh nak bercerita pasal benda2 tu semua... sebab masa mencemburui aku. hoho... banyak je masa. but aku yang penat. walaupun tak buat banyak kerja hari ni, tapi kepenatan tu amat terasa. haish... aku dah tua ke? dah tak boleh nak buat kerja lasak2 sikit... dan alhamdulillah, intake pelajar baru dah selesai. dan misi aku opkos meniaga. haha... nak kaut untung manyak2!

entry kali ni motiveless. haha... ada eh perkataan tu? saja nak update. sebab aku memang suka menulis. just kadang2 tulisan tu pointless for some people and pointfull for me. eh, ada ke perkataan pointfull? haish cikgu english ni memalukan sungguh. haha... hei, its my blog wokay! nampak tak kat atas tu tulis, all written and said is from writer's view? so... pandangan peribadi akulah...

hah, third week of working. apa perasaan? penat. exhausted. not ready. hmm... memang lah tak patut cakap tak ready lagi. sebagai guru aku mestilah dah bersedia. tapi........ serious, bila berjauhan dengan suami. takde badut Shahida Hani, kerja jadi amat2 memenatkan. serious talk.

wah! serious pointless ni tapi banyak pulak nak taip. heh! baik stop sekarang. okay you ols! till next entry ya!






p/s (i) : okay, aku dikira macam mulut tempayan lah. disebabkan aku bagitau 2 orang. dah takde pesan apa2. so aku ber'story jelah... hei, kecik hati tawuk!

p/s (ii) : serius sentap. hoi, becok sangat mulut aku. konon2 nak berbual. yelah, dah biasa berbual. ha, hamek ko! arghhh! kecik hati tawuk!

p/s (iii) : yelah, yelah... i memang penyebok suka amik tahu hal you. lepas ni i won't ask anymore. pandai2 lah... dah dewasa. kalau dulu, maybe i ni penting. not anymore. hoi, kecik hati tawuk!

p/s (iv) : nak nangis pun ya tulis p/s semua ni. kita ni... concern. hmm... won't ask anymore. kecik hati. kecik hati.

p/s (v) : just maybe i always see you as my lil baby bro. that's all.






21012013 ~ 10.54pm
atas katil ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com