we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, January 9, 2013

bendera merah, again and again

salam you ols... these past few days, i'm not feeling well. as usual, naik sekolah ni, ramailah yang bertanya, "dah berisi ke?" hmm... entahlah ye nak jawab macam mana... due to my weight gain, memang sangat ramailah bertanya... susah nak diet tahuk!  and cycle aku pun belum habis lagi, so, i keep my mouth shut.

until today... confirm negative. hmm... sebenarnya dah tahu. tapi entahlah, harapan tu tetap ada kan... harapan untuk mendengar berita gembira. bila agaknya doa kami akan dimakbulkan. bila agaknya rezeki kami? semua persoalan tu memang tiada jawapannya... sangat tiada.

untuk itu, kami tetap berusaha. ke klinik, ke hospital... ke tempat macam2 lah... masih gagal. dan latest, ada 2 klinik yang kami perlu pergi. tapi bila dah naik sekolah... hmm... bagaimana... nanti boss cakap, aku asyik MC aje... bosanlah... macamlah aku sengaja. hmm... kalaulah dia menghadapi situasi yang aku hadapi, mesti dia tak cakap macam tu kat aku. sad.







p/s (i) : kesian si suami... kerana aku, dia terkena sekali.

p/s (ii) : confirm. walau dah berbulan hadapi, masih lagi kecewa.

p/s (iii) : sangat rindukan suami.





09012013 ~ 9.56am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com