we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, January 9, 2013

days of 2013

hai2, baru naik lunch break and decided to update another entry today. wuahaha... banyak sangat masa ke? yelah, i only have 1 period of teaching today, and it's done. so apa lagi aku nak buat? minit mesyuarat belum buat. nak buat kejap lagi... file lesson plan in progress. rasanya esok dah lengkap lah ni. so... sambil menunggu kedatangan first year, baik aku gunakan waktu lapang ini sebaik-baiknya... huhu...

okay, 2013. memang aku seriously tak sabar nak tinggalkan 2012. bukan aku tak suka, but aku mengharapkan yang lebih cerah lagi dalam tahun 2013. i am happy with 2012. but i'm not really really really happy. nak happy yang macam mana? what i can say, in 2012, aku banyak berada di bawah roda. so, hoping that 2013, walau tidak di atas pun, aku tidak berada di bawah. begitulahh...



1st Jan - hari sebelumnya tiba2 dapat msg yang ada meeting asrama. pergh... cursing gile aku. dahlah sampai JB around 1am. pagi2 dah kena bangun awal untuk balik ke Kluang. nasib baik suami cuti, so, dia lah driver nya...

2nd Jan - again, meeting guru. bila budak2 tak naik sekolah lagi, asrama surelah kosong. aku nak stay mana? of course kena ulang alik JB. sebab JB dekat sikit to Kluang compare dari Melaka.

3rd Jan - again, meeting. kali ni rupanya takde kaitan dengan aku. hangennnnn! aku dah tanya betul2 whether the meeting tu, aku perlu masuk tak. then ramai kata semua cikgu terlibat. aku sengaja datang lambat. rupanya masih awal. haiyo! dan tidak berkaitan! hangennnn! perghhh! perghhhh! balik ke Melaka.

4th Jan - back pain, excessive fatigue. tak mampu pergi meeting. membayangkan nak drive dari Melaka ke Kluang, serious aku give up. so aku membuat keputusan untuk ponteng. lantaklah dengan akibatnya.

5th Jan - hantar Amir ke airport balik Melbourne. sedih...

6th Jan - balik Kluang pagi2 untuk pendaftaran asrama. tiba2 around 60km lagi, colleague call cakap ada panel meeting. habis speeding aku. and the whole day habiskan dengan mengemas rumah warden.

7th Jan - Flu. horrible punyaaa! bersin bersin bersin. sneezing sneezing sneezing. all day long. mata berair macam apa... so memang tak jadi kerja.

8th Jan - interview pelajar baru. dengan keadaan tak berapa sihat lagi. tapi better than yesterday lah.

9th Jan - bendera merah.






so, what i can conclude, i'm still waiting. i'm not complaining. but i believe that one good news is enough to make other good news to come. i'm waiting for the only ONE good news. enough to make my 2013.







09012013 ~ 2.44pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

2 comments:

Nad said...

Yannaaaaaaaaaaaa...

Tgh cari dak Miss D TIJB.. jumpe lak blog kamu... kenal?
me Jentera dua.. Perempuan.. Berapa kerat je pun dak pompan ni haa.. SIGS-TIJB-KMJ-UTM.. Haa teka laa..

Kawen pun kamu dgn dia eh.. Wan eh? Lupa namo dia.. Tapi Dak TIJB kan?

yanna yazed said...

Nadd....... Mestilah ingat! Alhamdulillah dah kahwin dah kita... Kamu pun dah kahwin kan? If i'm not mistaken lah... Rasa macam dapat invitation fb... Hehe... Google search apa yg keluar blog kite ni? Terharu sebentar. Kikiki...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com