we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, August 23, 2013

~ae~ 9th anniversary

hai2 you olss... salam jumaat penuh berkat. hari ni, langsung takde kelas. alhamdulillah, disebabkan malam semalam pun tidur tak berapa nyenyak. so... bila takde kelas tu adalah satu blessing. huhu... sambil2 tu, online lah. dah tu... tak tahu nak buat apa dah. nak sarap, perut kenyang lagi. so so so? kita update blog. nak kembalikan kerajinan update blog. ni kesian blog ni. sebulan ada 1 entri, 2 entri... ciput2 je. maafkan saya. huhu...

okay, seperti tajuk yang tertera. ae dah berumur 9 tahun! kalau ada anak ni dah darjah 3. hehe... alhamdulillah... kami still standing, still strong. and actually we are getting stronger. memang kami baru berkahwin belum lagi 2 tahun. orang cakap, couple dan kahwin 2 benda yang berlainan. betul, memang lain. komitmen yang berbeza dan semua2 lah. tapi ada satu benda yang sama dan itulah yang paling penting. HATI. hati kami tetap sama. hati ni yang menyatukan kami. ewaaahhhh! kau joyah, hari jumaat ni nak guna ayat gempak2 pulak. kikiki... nak tengok gambar kami zaman kurus2? (time tu orang cakap kitorang gemok jugak. sekarang apatah lagi. haha...)



hari anniversary kami adalah pada 24Ogos. tapi disebabkan nak buat surprise, 23Ogos tu pun jadilahhh... huhu... jadi dengan bantuan beberapa orang (dirahsiakan) sebab nak bagi lebih suspen pada suami, dapatlah saya merealisasikan surprise yang tak seberapa ni. yelah... aku tak pernah buat benda2 macam ni. konon2 nak cari online florist je. tapi kat melaka tak jumpa pulak... so, terpaksalah contact beberapa orang yang superbbbb supportive! thank you thank you. tanpa kalian takkan dapat bagi bunga secantik ni pada suami. kalau florist sure kecik je jambangannya.


kenapa daisy? kenapa tak rose? kan lebih romantik? haha... sebab daisy favourite flower aku. huhu... takkan lelaki ada favourite flower kan? so aku nak bagi suami mestilah bagi benda yang aku suka. rose tuuu... macam dah common sangat. cantik memang cantik. lagi2 kalau jambangan rose merah darah. caiirrrr... tapi tak meaningful. so bincang2 dengan kawan yang boleh tolong tu, bagitau bajet dia cakap boleh bagi coklat sekali! weeee... ferrero roche lagi youuu... happy tak happy? ada florist nak bagi? sure diketuknya mahal2 gilos.

untuk kad ucapan...


nervous wooo nak bagi suami. dahlah nak bagi hari jumaat. jumaat dia tu macam dah hujung minggu. kang tak pasal2 terpacak kat JB. haru surprise aku. so slow2 lah pujuk suruh pergi kerja. hehe... nasib baik tak kantoi apa2. weeeee... terima kasih kepada yang membantu. jasamu akan dikenang sampai bila2!




untuk gerekku (kena sebut gerek sebab ni ulangtahun couple. huhu...),

terima kasih sebab selalu berpegang pada janji yang awak bagi dari first kita berkawan sampailah kita bercouple, kita bertunang, kita kahwin dan kita nak jadi mak dan ayah dah. terima kasih sebab selalu bersabar dengan perangai saya. terima kasih menerima saya seadanya. terima kasih menerima setiap perubahan saya sepanjang kita berkawan, berkenalan, berkahwin. 9 tahun bukan tempoh yang sekejap. dan 9 tahun ni, awak adalah awak. awak tak pernah berubah (walaupun kurang romantik dah). tapi awak tetap awak, yang sentiasa buatkan saya rasa paling istimewa di dunia ni. terima kasih kerana masih lagi setia bersama saya. dan saya minta maaf atas segala perlakuan buruk, salah, jahat saya terhadap awak. bimbing saya ke arah kebaikan... saya akan cuba berubah untuk keluarga kita. our child is coming. and i feel more more more blessed. susah nak describe dengan kata2. yang penting, saya bahagia. saya harap awak pun rasa begitu.






p/s (i) : aku sebenarnya nak uji laki aku ingat tak dah berapa tahun kitorang couple. tapi aku tahu nanti last2 aku yang kecewa. haha... so, baik aku tulis terus. 9 tahun.

p/s (ii) : mamat tu dah otw balik JB dah. bertuah betul! lari plan aku. haish! tak dapatlah nampaknya nak membeli hadiah.

p/s (iii) : so... plan sambut anniversary masih tiada. kasihan suamiku. sebab family aku buat family dinner. uhuk2...

p/s (iv) : the baby is cominnnngg... moga diberi kekuatan menyiapkan segala tugasan sebelum maternity leave.






23082013 ~ 10.46am
meja aku ~ bilik guru-unit subjek umum ILPPG

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com