we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, August 28, 2013

K.O.S.O.N.G

hai2 you ols... aku tinggal sorang2 kat bilik guru ni. actually lupa hari ni ada jamuan raya bengkel Kimpalan. aku bawak bekal sikit punya banyak. mak mertua buat roti john. bapak mertua aku beli nasi lemak siap ada rendang. mana tak kenyang... aku perasan suara ketua unit aku macam tak sukalah aku tak join. tapi serius, kalau ada ruang kosong dalam perut ni, aku pergi dah. ni full to the max.

okay, entry kali ni aku nak meluahkan perasaan sikit. pasal hidup yang rasa kosong. aku ingatkan bila dapat pindah JB ni, aku seronoklah... yelah, hometown kan. tapi disebabkan suami jauh, perasaan tu tetap rasa tak best. macam duduk kat Kluang, i go home for nothing. plus, duduk rumah mertua. bukan aku tak suka. best duduk rumah mertua, dimanjakan. hehe... tapi tulah... rumah sendiri kan lain dengan rumah mertua. dan rumah sendiri pun sebenarnya... tengah panas. kalau balik pun menambahkan beban kepala.

jadi kesimpulannya... aku rasa aku patut tinggal sendiri. biarlah tanpa keluarga mertua atau keluarga sendiri. tapi dengan keadaan diri aku ni yang makin sarat, kena lupakan sebentar niat tu. tahun depan memang nekad aku walau suami tak dapat pindah JB, aku tetap akan tinggal rumah sewa bersama anak. and no one can stop me.

currently, emosi tak stabil. pikir bukan2 sikit pun hati dah rasa sayu. suami pun busy. busy cuci toilet, busy open house. so aku buat keputusan tidur malam 9pm ke 10pm. biar tidur aku cukup. hati pun tak sakit sangat. yelah dah mengandung 8 bulan lebih ni, emosi kurang stabil. lagilah bila menjaga diri sorang2. sedih kan? aku berdoa masa dalam pantang, takde siapa kacau emosi aku. aku takut hilang kawalan je. yelah, suami pun jauh nak melayan. jadi, baik aku prepare diri.





p/s (i) : suami janji nak uruskan pertukaran dia. dia buat atau tak?

p/s (ii) : bilik ni melampau2 panas. menambah panas di hati.





28082013 ~ 1.56pm
meja guru ~ bilik guru-unit subjek umum ILPPG

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com