we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, August 4, 2014

Aidilfitri 2014

hai2 you ols... budak2 dah balik kampung. pesanan aku sebelum balik kampung tadi pumpangpumpang aku marah budak. dah lama tak marah budak macam tu. muka sorang budak ni, eii! macam nak tumbok je. sabar2. tabahkan hatimu Puan Elly. Ya Allah, apa jadi eh? kenapa eh boleh jadi macam ni? kecewa sangat aku rasa. aku dah buat yang terbaik. tapi outcome dia still lagi macam ni. hmmm... sabar lah.

raya tahun ni aku syahdu sikit. makayah jauh. uhuk2... beraya dengan mertua. takdelah tak seronok raya dengan mertua. tapi yelah, tiap2 tahun kan raya bersama 2,2 keluarga. hopefully cikna will join us. rasa sikitlah bersama dgn keluarga. ha.... mak ayah aku pergi mana?


uhuk2... 22julai pagi, mereka telah berlepas ke Melbourne. nak beraya dengan adik aku kat sana. uhuk2... berjuraian lah air mata aku ketika di airport pagi tu. first time ni raya tanpa makayah. pikir je rasa sedih. huhu...


fuh, menggedik gile alleya kat sana. 1st syawal pun adalah hari jadi ayah ke-60. selamat hari jadi cif yazed! I love you sooooo much!!

okay, takmo cerita banyak pasal raya sebab tak berapa syok. huhu... selamat hari raya dari saya, Nurul Eliyana dan suami, Mohd Azuan dan anak kami, Umar Aryan. maaf zahir batin.







p/s (i) : maafkan pemandangan kasut berselirat tu ya.

p/s (ii) : hari isnin. makayah balik hari sabtu. yeay!!

p/s (iii) : hari pertama kerja lepas cuti panjang. hoho... lemaunya.

p/s (iv) : post bersambungan dari sebelum raya dan lepas raya.






240714 & 040814 ~ 8.55am
meja aku ~ bilik guru-subjek umum ILPPG

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com