we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, August 18, 2014

raya-raya Melbourne style

hai hai you ols... lapang sikit hari ni jadi nak update blog tapi no idea. huhu... jadi nak update pasal hari raya parents aku and Alleya di Melbourne. oh mula2 takde lah jeles sangat but then bila tengok gambar itu, ini. jalan sana, sini. perghhhh!! nak jalan2 sana juga!! sabarlah... terpaksalah bersabar mengumpul uang ringgit untuk Boy konvo nanti.

jadi... gambar mereka berlepas dah tunjuk haritu kan? kemudian sebaik sampai di sana, diorang pergi late night dinner. sekali dengan sahur jadi tak payah nak cari makanan sahur lg bila balik rumah. aku call bila sampai kerja, masing2 muka bengkak. haha... tak cukup tidur. ni gambar pergi pasar nak masak untuk iftar.


nasi ayam signature dish mak hari pertama iftar di Melbourne. terbaek wok!


then... mereka ke Philip Island. wildlife park yang aku pergi dulu. Alleya sangat takut dengan kucing. kalau jumpa kangaroo, lagilah menjerit!





comel kan Alleya? angel in disguise. haha... bestnya! bestnya!

Hari Eidulfitri di Melbourne. How I wish I could join them. uhuk2... next year kalau pergi Boy konvo, summer rasanya. oh summer kat Malaysia pun boleh rasaaaa!!


mummy and daddy looking young and swagggg!!


  
jalan2 lagi.... rasanya macam dah habis 1 Melbourne diorang jalan ni. lepas ni bolehlah diorang jadi tourist guide aku pulak. huhu...





yang paling jeles surelah gambar2 selepas ini.... wuwuuw... siap call aku suruh bukak facetime. uhuk2... sanggup kalian kannn... sanggup!! okaylah terubat sikit rasa hati mak bagi gambar Boy berhingus.
 



 
diorang pergi The Lab! oh jelesnya... café yang ala2 saintis gitu... padahal gelato je pun. kikiki...
 

 
inilah kakak2 yang rajin melayan Alleya. sampai naik tocang katanya. but still can handle. good job!
 

 
dream comes true. punyalah berangan minah ni. mak aku kata layankan beli tshirt frozen tu. kat sini lebih kurang rm20-rm30 tapi kat sana $20. hadoi... lebih kurang rm60 tu... takpelah, sekali sekala. siap crown tu memang becok dia bercerita.
 
 
 
 
 
wah, serious rasa left out tapi aku memang nak makayah aku pergi jalan2 sana dulu before adik aku grad sebab nanti bila nak konvo, tempat tinggal semua limited. makan duit kat situ. kalau pergi sekarang, duit untuk jalan2 and shopping. duit hotel and transport dah jimat. kannn? so next visit is next year. memang cita2 aku pun konon2 mesti nak jalan2 luar Negara 2 tahun sekali. haha... tahun lepas jalan, tahun ni tak. tahun depan jalan. yeay!!
 
 
 
 
 
 
p/s (i) : Boy balik awal tahun depan or akhir tahun ni?
 
p/s (ii) : weekend full with activities.
 
p/s (iii) : minggu depan balik kampung. macam seronok pulak rasa.
 
p/s (iv) : MOGOK!
 
 
 
 
 
18082014 ~ 3.55pm
meja aku ~ bilik guru-subjel umum ILPPG


0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com