we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, January 8, 2010

mode : PSM

today, jumaat (8jan2010)... hari terakhir dalam minggu keempat. aku still rasa rilek dengan assignments. tiba2 rasa takut. takut tiba2 assignments datang selonggok and date due pun the same week. matilah kalau macam tu... sebab sekarang ni... baru ada 1 presentation subjek isu2 pendidikan. kena hantar refined slides minggu depan. assignments lain... belum lagi. dan ada yang belum dapat pun lagi...

jadi, mengambil kesempatan assignments belum dapat ni untuk full throttle PSM (walaupun tak throttle sangat), but alhamdulillah... setakat ni PSM runs smoothly. first meeting dengan supervisor pun dia dah bagi work schedule. macam minggu ni aku kena buat apa... minggu depan buat apa... hehe... sori, aku amat perlukan macam tu. kalau supervisor aku tak buat macam tu... memang sekarang ni aku melenggang lagi. hehe... aku lah contoh student yang perlukan di suap sentiasa. hmm... kena ubah ni.

minggu ni minggu keempat... dalam work schedule, sepatutnya aku distribute questionnaire. hmm... memang dah distribute dan aku dah dapat balik. ada beberapa je lagi belum dapat lagi. dan sekeping hilang gara2 3rd year. apa pun... itu sepatutnya dalam jangkaan. isnin nanti aku tanya supervisor aku apa patut buat dengan ralat tu... now, aku tengah analyse data dalam questionnaire. kerja aku banyak sikit kot sebab aku ada interview jugak. minggu depan maybe aku nak conduct interview. hopefully, semua dalam perancangan lah... tak lari dari apa di rancang...

hari tu... aku takut dengan PSM. takut kena extend etc2. tapi... bak kata gerek, kalau tension, takut aje pun tak guna kalau kita tak mulakan langkah. dok tension2, pergi tido... tension lagi, pergi makan... tension lagi, main game... tension lagi, tengok wayang... hmm... betul tapi kadang2 payah nak ubah. he...


okay yanna!! full throttle. kalau hari ni siap analyse, esok boleh beronggeng dengan gerek... kalau gerek balik lah. kikiki... angan2 tetap kena ada...




p/s (i) : mata kiri aku asik kelip2 dah 2 hari... apa maknanya?

p/s (ii) : semoga uncle man sekeluarga tabah hadapi semua ni... along, abang jan, aziel... takziah.




08012010 ~ 3.07pm
rumah aku ~ bilk aku

4 comments:

orange maniac said...

kewl beb..
psm tu ak mmg stuju..takot2 tp kua g sane sini, xjln psm ak.
azam after dis.xmo blk la ari rabu.
gile..3ari kt utm -senin-slase-rabu
4ari uma..
jumaat la nk blk..huhu

Anonymous said...

hah, aku pk azam xnk blk rumah lgsg. huhu... xsnonoh. parents aku blk klntn mingu dpn. blk cni ari kamis. bpk aku dh suh blk. aku br je smpi utm ni.. dia dh suh blk rumah. tgklh klu xde kje, aku blk lh... hoho...

jen azmy said...

kwn tgk wayang betray! g tgk paranormal activity dlu!

yanna yazed said...

ops... maaf lh... seram dowh... aku smlm tdo pn mt mcm sblh t'bkk. nnt aku temanlh ko. kita kn dh jnji. ala u ni...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com