we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, February 22, 2011

Pertandingan Petaque MSSD Kluang

hai2 korang... ceh, sementara aku ada masa ni, cepat pulak aku update blog kan. huhu... okay, badan memang penat. pagi tadi aku bangun lambat. uih, handphone ni... di kala ni lah mahu terpadam. dah alarm tak bunyi. nasib baik sempat sampai. hehe... untung duduk dalam asrama ni. aku bangun 6.50am tadi. gile tak? hehe... tu pun aku mandi orang ketiga. aku mandi dalam pukul 7am. dan sekarang ni... aku sedang menunggu masa untuk ke padang. latihan rumah sukan. turn aku pukul 5pm. so... sempatlah nak update blog sekejap.


okay kalian, pada sabtu lepas, aku ditugaskan bawak anak2 aku ni pergi SMK Simpang Renggam. kejohanan petanque peringkat daerah Kluang. oh... kenapa aku yang harus pergi? tapi... seronok jugak. sebab hari sabtu berkenaan adalah hari persekolahan. hehe... yang tak bestnya, aku kena jaga budak2 ni dari 7am sampai 6pm. pengsan! tengah padang okay aku jaga. ohoi... aku sudah rentung. bila entah boleh putih ni. uhuk2...

okay, mari lihat peserta2 nya... ini pasukan perempuan. 2 team. 1 team 3 orang. aku bawak 5 team. so lagi 3 tu team lelaki ya. mereka sedang jalan2 berlatih2 kononnnn... haha...

okay, ni team pertama yang main. yang biru tu ya. oh, kerana nervous agaknya, mereka kalah. haha... aku duduk tepi je. enjoying the view. dan melihat telatah seorang guru yang amat bersemangat memarahi anak2 nya kerana main biasa2 je. haha... apa lah cikgu! bagi lah budak2 enjoy sikit.

okay ini pulak orenji. hebat! yang penting happy! haha...


dan yang ni si hitam. pasukan yang sampai ke separuh akhir tapi akhirnya kalah. haha... tempat ke 4 daripada 48 pasukan. kira okay what! cayalah korang. group ni sempoi. si kecik tu main penuh semangat seluar sampai boleh koyak. haha... geli hati aku. nampak kain putih tu? okay, bukan style or fashion ye. haha...

dan piala tempat ke 4 dimenangi oleh mereka. bangga aku! walaupun aku tak main dan tiada kena mengena. haha... walaupun aku hitam... uhuk2... gerek boleh gelakkan bila dia tengok muka aku kannn! tension aku!


bukti aku telah gelap dan belang tak larat. tunjuk tangan jelah ek. uhuk2... cian tanganku... bayangkan belang ni pada muka aku pulak. bentuk awning tudung. haha...








p/s (i) : aku lupa nak cerita. semalam weekly assembly, aku kena naik pentas. bercakap bagi pihak kelab petaque. haha... penyampaian hadiah juga kepada para pemenang. nervous gile aku!!

p/s (ii) : hari ini hari selasa. beberapa hari lagi hari jumaat. eii... seronoknya... tapi dalam kepala, aku kena improve english aku. ish! tak suka bergantung pada modul sebenarnya. macam buat drillings and revision je.

p/s (iii) : sedang menunggu gambar2 menaiki buggy ride. weee.... nak ke wet world dia jugaklah!







22022011 ~ 4.35pm
rumah aku ~ kediaman warden-SMV Kluang

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com