we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, April 9, 2011

Lawatan sambil Belajar ke MIAT, Dengkil

hai2 korang... ada masa terluang ni aku cepat2 update blog. badan keletihan sebenarnya. bangun2 pagi pergi ajar budak2 untuk Bicara Ilmu then borak2 pulak. dahlah aku tak breakfast. serius lapar... ngantuk juga. balik2 tengok edot dah masak... waaa... syukur2. lepas makan tidur dalam setengah jam. tak nyenyak sebabnya... excited nak jumpa ex-students SMKTU. weee... rindu gile kat diorang! and diorang semakin sweeettttt... love them so much. dan, making my day semakin best, gerek datang! wah wah wah... happy gile rasa hari ni... lengkap semua!





okay2, hari ni aku nak story pasal hari khamis lepas... as i mentioned before, aku ke Dengkil. ke UniKL kampus di Dengkil. UniKL ni di panggil MIAT (Malaysian Intitution Aviation Technology). semuanya berkaitan kapal2 terbang... wuuu... aku jakun sekejap. syok tempat ni. sama naik aku dengan budak2. diorang excited, aku pun. just aku control taknaklah nampak sangat kejakunan aku. huhu... okay, inilah kapal terbang yang boleh kami naiki dan bergambar. kapal2 lain tak boleh naik. tapi ni pun dah best. just dalam dia macam kapal terbang karam. haha...



ini para peserta yang masih segar lagi di pagi hari... huhu... budak2 form 5 elektrik.


okay, ini pulak dari view atas kapal terbang tadi. dari pintunya... banyak kan kapal2 terbang kat kolej ni? belah sana lain... bukan kolej ni punya. ditumpangkan aje... aku teringin nak naik helikopter seyhh... dapat sekejap pun jadilah...


ini pulak di jet pejuang. huhu... terik gile hari. dengan kanak2 inilah aku hangout... if not, aku takde kawan. huhu... sedih kan??


kemudian... kami menuju ke Melaka. jalan2 dulu sebelum balik asrama. pergi ke Bandar Hilir. ada lagi dua orang cikgu pengiring belanja makan. weee... udang yang amat besar okay! syok gile aku. lantak makan takde segan2 dah. haha....


weee... best lawatan2 macam ni tau. even keletihan tapi still enjoy my day. even aku seorang2 aje cikgu perempuan yang ikut, kita improvise. janganlah jalan seorang2 pulak kan. haha... macam orang takde kawan. nasib baik anak2 murid aku ni pandai ajak aku jalan2 sekali. just kat Melaka, aku lepak dengan cikgu2 lah. sebabbbb... dapat makan free... hehe... takdelah, kira tu sesi perkenalan lah. selama ni tak campur dengan cikgu2 bengkel. aku duduk dengan cikgu2 akademik aje. terasing sikit dari cikgu2 bengkel. best gile dengan diorang!









p/s (i) : okay, aku amat tersangat gembira berjumpa dengan anak2 murid. ai... even diorang naughty, still special place in my heart. and... diorang amat sweet. menghormati aku as their teacher. i loike!

p/s (ii) : gerek on the way pulang ke JB. drive elok2 sayang. risau i... i miss u sayang. i love you. jangan ragui pulak.

p/s (iii) : jawatan baru dalam asrama SMVK. aku incharge kerohanian. hahahahahaha... serius amat kelakar kan? tunggu aku berubah wajah! kikiki...








09042011 ~ 11.11pm

rumah aku ~ depan tv-kediaman warden SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com