we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, July 25, 2011

Nurul Eliyana

hai2 korang... mood aku sekarang? tak tenteram. kusut. serabut. segala2 yang sewaktu dengannya. kerja tiba2 datang bertimpa. 1 kerja submit rabu ni. 1 lagi before jumaat. hmmm... serius banyak. bila dah masuk dunia pekerjaan ni, stress dia lain macam. dulu masa belajar stress lain. still under control. sekarang, sure kena lari sekejap. kena hidu udara lain sekejap. lagi2 udara JB. pergh! memang terus rasa bahagia, sayu. hmmm... seperti mana aku rasa ketika ini. tapi sempat lagi nak update blog. he...


NURUL ELIYANA

nama aku... nurul bersamaan dengan nur. maksudnya cahaya... eliyana pulak sama macam liyana. maksudnya kelembutan. Cahaya Kelembutan.

nama aku banyak. pelbagai nama dah kawan2 panggil. starting dengan Nurul since childhood. i mean primary. kemudian naik lower secondary jadi Eliyana. higher secondary slowly jadi Yana... geli sikit kan panggil Yana. and slowly i learn that it is my name. part of my name. so dah terbiasa dengan nama tu... di UTM, tukar ejaan komersial sikit. jadi Yanna. double N je pun tapi macam rasa glamour sikit lah. haha... after grad, start bekerja... slowly becoming Eli. currently holding a title of 'Teacher Eli'.

aku... sebenarnya... aku nak pegang nama aku... aku nak jadi Nurul Eliyana. walaupun sekejap.






p/s (i) : mood tak betul. serius nak nangis. hmmm... nak ke? dah pun.

p/s (ii) : Ya Allah, lindungi orang2 yang aku sayangi. jauhkan bala bencana dari mereka. jauhkan anasir2 jahat dari kami.

p/s (ii) : kenapa pulak lagu2 ni mood slow. buat aku makin down. hmmm...






25072011 ~ 11.52pm
bilik aku ~ kediaman warden-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com