we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 29, 2011

warden Aspuri SMVK you all~

hai2 korang... at last aku update kat rumah. badan penat. tapi still rasa nak update. huhu... mata serius mengantuk. hati? perasaan? pemikiran? masih tidak stabil. and i don't know why. adoo... ish! and lately ni... i am obsess with my name. serious. sampai sebok siang tadi suruh edot tangkap gambar aku pegang name tag. readers boleh tengok gambar berkenaan di FB saya.








hari ni... sambil mendengar lagu 'Menyesal' by Ressa Herlambang dan 'Akan Ku Jumpa' by Azfar... aku nak update pasal housemates aku. hmm... baru kenal dengan diorang selama 6 bulan, tapi kitorang klik gile2. mane2 sure bertiga. dan waktu yang paling aku nantikan ialah, ketika assembly! hehe... ketika itulah perbualan mengarut2 keluar. ngutuk budak tu, budak ni. cerita pasal itu ini. cis! kantoi cikgu2 pun tak fokus masa assembly. dan ketika ini jugaklah sebok nak bergambar. kikiki...


enjoy the pictures of the three of us! Warden Aspuri SMVK yang vogue de vass!











p/s (i) : seriously, apa yang aku pikir ni??? crap! tolonglah semua2 info! jangan melekat di kepala aku! tension!


p/s (ii) : panas. panas dalam. panas luar. panas...


p/s (iii) : Ya Allah, i love him. i want him. make me love him because of You. guide me Ya Allah...








29072011 ~ 11.17pm

bilik aku ~ rumah aku-IE

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com