we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, July 30, 2011

Teacher Eli in the House!

hai2 korang... aku update blog lagi lah! hehe... yelah, alang2 cuti dan mood tengah naik. so rajin2 kan diri meng'update. kalau tak, memang bersawang2 According To Yanna ni. hmm... hari ni, tak buat apa. pergi Angsana pagi tadi beli baju kurung. jalan2 terus balik. btw, ada lori pasir yang ammaaaatttt besar seret kereta mak aku semalam. ayah kata salah aku. hmmm... sorry mak ayah...



okay2, hari ni aku nak update pasal anak2 murid aku di SMV Kluang. asyik2 cerita pasal budak2 Tasek aje kan? maaf anak2... i love you guys equally. mari lihat gambar2!



ini sebahagian 5 PPN 2... most of them are girls. 18 girls, 4 boys. penat kelas ni sebab nak menyenyapkan kanak2 yang berbual, bergosip, dan gelak. haha...




ini sebahagian 5 KFL. all boys! 30 boys! last Friday aku jerit sampai lari suara. haha... malu2!



ini 4 daripada 34 orang pelajar 4 ABM. semua lelaki jugak. aku denda sebab tak bawak buku. mula2 buat gaya bawak motosikal tu. tapi kesian pulak kaki diorang dah lenguh. so suruh rukuk. haha... gile kesian diorang setiap kali aku tengok gambar ni. huhu...



satu lagi kelas aku ajar takde picture pulak. 24 students. 2 girls. kelas tu lagi penat nak ajar. hmm... no comment.


but overall, i enjoy teaching the kids. biasalah cabaran seorang guru. kalau semua anak2 murid perangai sama susah jugak kan? dari sini, aku belajar banyak benda. belajar tentang anak2 ini. belajar tentang perbezaan mereka. belajar tentang diri masing2 yang berbeza. belajar tentang keluarga mereka jugak!









p/s (i) : okay serious sakit otak! sambil taip msg pun aku boleh nangis. hmmm...



p/s (ii) : yesterday was Friday, today is Saturday, tomorrow is Sunday.



p/s (iii) : it's nearer and more intimidating.



p/s (iv) : seriously, i can't express my feeling through words! crap lah!!










30072011 ~ 4.55pm

bilik aku ~ rumah aku-IE

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com