we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 22, 2011

weddings attended =)


hai2 you all... wuwuwu... hectic week. gile stress boleh pecah kepala mak, nak! dengan kerja yang tak pernah surut. exam paper belum buat lagi. The Curse chapter 6 part 2 belum buat lagi. nasib baik KP aku sangat baik. suruh aku buat chapter 7. wah, gile terharu! dia sangat baik okay! conducting formal dinner for the hostel. kemudian masalah yang timbul semalam. wuwuwu... sakit otak! but today, sudah kembali gembira! tapi kanak2 SMVK tidak gembira. huhu...



okay2, so today, nak keep back on track, starting by updating my blog. oho... sayangku blog, maafkan saya ye. busy lah... wuwuwu... jadinya, update kali ni amatlah berlapuk kerana, ini adalah kejadian sebulan lebih yang lepas. haha... majlis2 perkahwinan yang saya hadiri bersama tunang dan 2 orang teman. wuwuwu...



tarikh : 6 Jun 2011



majlis perkahwinan : Suhana Safari & pasangan, Siti Hajar & Nawawi, Dila & pasangan


hmm... sebenarnya tak tahu nak bebel apa di blog. sebabnya wedding mereka sudah lama berlalu. jadi.... lupa secara terperinci apa yang patut diceritakan. jadi, just enjoy the pictures ye kawan2. bestnya mereka sudah berkahwin. nak kahwin... nak kahwin... nak kahwin...











p/s (i) : okay, sudah kembali gembira. tapi bila aku gembira, anak2 pulak tak gembira. haha... kasihan mereka.


p/s (ii) : esok teater The Curse. kanak2, sila baca novelnya. cikgu2 pulak usaha lebih dengan membaca sampai habis. tapi budak2? hampes!


p/s (iii) : weeeee... malam ni bersama cik Edotyati. cik Shishida ke KL. wuwuwuw...







22072011 ~ 8.19pm

bilik aku ~ kediaman warden-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com