we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, September 19, 2012

i need help!

no introduction. hectic day. i thought it will just be a busy day. but turns out, my stress starts since 8am this morning. Allah tak suka hamba-Nya mengeluh. tapi hari ni, aku sangat2 banyak mengeluh.

semalam, syukur Alhamdulillah, aku dah dapat surat offer sah lantikan. ya, ya... aku lambat sah lantikan sebab tahun lepas aku tak send borang online tu. hmmm... takpelah, dah sah lantikan and lagi 2 minggu aku pergi induksi. tak lewat lah kot. sebab yang batch posting sekali dengan aku yang dah sah lantikan tahun lepas, baru pergi induksi awal bulan hari tu...

pagi2 pukul 8am, aku ke klinik kesihatan nak buat medical check up. banyak sangat kerenah, aku decide ke private. tak kisahlah bayar lebih sebab jimat masa. kalau tak, aku kena pergi sekali lagi minggu depan.

di private klinik, di sini lah. di depan doktor tu lah aku macam nak nangis. ya, aku ada sakit buah pinggang. buah pinggang aku satu. buah pinggang aku ada cyst. not a big deal sebab aku dah hadapi dari lahir. no hal. ingatkan takde kesan apa2. rupa2 nya... its hard for me to get pregnant because of this disease. aku susah untuk mengandung disebabkan sakit buah pinggang ni. sedih. sentap. benda ni aku ada sejak lahir. boleh diubati ke? boleh ke aku mengandung? kesian suami aku.





p/s (i) : stress. tepon mak. tepon cikna.





19092012 ~ 3.50pm
meja aku ~ bilik guru 2-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com