we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, January 16, 2011

guys' things, girls' things

hello2 kalian... aiseh... lama gile aku tak update blog. bukak komputer sebab nak buat kerja. then rutin harian aku sekarang penuh dengan rancangan TV. haha... bila nak bukak komputer je, tiba2 ada cerita best kat TV. aiseh... terasa macam zaman cuti2 sekolah dulu. asyik tengok TV, bila nak naik sekolah tu, mulalah rasa rugi nanti cerita tu tak boleh tengok, cerita ni tak boleh tengok. tapi sekarang... aku memang ngadapppppppppp je TV sampai kepala pening. hehe... plus, aku sorang2 kat rumah. TV aku yang punya!! malam2 tengok TV dengan ayah. start 9pm : NCIS. then, Bones, then, Criminal Minds. CSI dah aku tinggalkan lama. hehe... after Criminal Minds habis baru aku naik tidur.

okay2, entry hari berbeza sikit. memang nak cerita pasal diri aku. but not something i did currently. tiada gambar disertakan ye... harap maklum. hehe... okay, aku nak cerita pasal benda yang menjadi kegemaran lelaki dan perempuan. mostly pasal kegemaran aku lah ye... as example, lelaki. mereka suka bola sepak; main bola sepak atau menonton bola sepak. perempuan pun ada minat ye. tapi serius, aku tak nampak apa yang bestnya. aku suka bila Piala Dunia je. sebab aku suka Micheal Ballack and Jerman. haha... apa lagi benda yang lelaki suka? anda boleh fikirkannya (sebab aku blurr pulak tiba2 apa yang lelaki suka... hehe).

let's talk about girls pulak... girls love shopping and gossiping. aku suka 2 benda tu. but takdelah macam sukkkaaaaa sangat kan. biasa2 aje. hehe... then some love cooking or baking. macam part of being girls. hmm... aku tak suka 2, 2 benda tu. i am bad at cooking and bad at baking. aku reti merasa makanan aje. haha... i love to eat though. tapi... aku ada jugak keinginan nak pandai masak macam cikna... pandai buat kek macam maziah. ada keinginan yang tinggi untuk masuk dapur... masalahnya... aku takde keinginan langsung masuk dapur. masuk sebab rasa itu adalah kewajipan. hmmm... aku tak suka kemas rumah, tak suka basuh baju, tak suka sidai and angkat baju, tak suka lipat and iron baju. tak suka apa2 lah pasal house chores... hmmm...

sebenarnya... aku buat entry pasal benda ni sebab gerek pernah bagi soalan killer kat aku, "apa benda perempuan yang you suka buat? lelaki suka tengok bola. i suka tengok bola. tapi you? apa yang you suka?" terdiam dan berpikir... lama tau aku pikir and sampai sekarang terpikir2. hmm... aku suka apa?? aku suka Crocs. haha...








p/s (i) : kalau aku tak suka semua2 yang perempuan suka buat, aku perempuan ke tak? haha... okay, aku bukan lelaki sebab aku tak suka jugak semua2 yang lelaki buat ye. (note untuk Roy!)

p/s (ii) : bila lah nak start mengajar... weehhhuuu... thank you sayang for the car and shoes! excited nak start mengajar. yang entah bila. haha...

p/s (iii) : seronok tengok meja belajar ni. terasa kembali ke zaman study. i love my desk!

p/s (iv) : esok malam at 9pm : No Ordinary Family. cerita terbaru yang aku ikut bersama ayah. haha...

p/s (v) : Khurafat really took my breath away! terkojut omak oiii! nasib ada gerek tercayang di sebelah. auw!








16012011 ~ 11.54pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com