we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, December 28, 2011

Pengakuan Berani Mati!!

PERINGATAN : ayat2 di dalam entri kali ini mungkin tidak berpatutan, tidak rasional. sila jangan hakimi.

takde pendahuluan as usual sebab tiba2 emosi aku tak stabil. bukan tiba2 sebenarnya. dah beberapa hari. tapi suppress dalam2 biar orang tak nampak. syukur ada suami, adik, makcik dan kawan2. sekejap terlupa pasal benda tu. tapi ni sambil tengok Tentang Dhia, aku browse through pictures dalam laptop adik aku ni. ada gambar2 aku kahwin. tiba2 rasa sedih. everyone seems to be very happy. i know i am, a lot.

aku dah 25 tahun. kurang 3 bulan aku turning 26. tapi entahlah... selama bertahun2 aku rasa macam ni. bertahun2. aku rasa kalau iman tak kuat, dah lama aku gile, dah lama aku lari, dah lama aku takde dalam dunia ni kot. tapi aku tegarkan hati, teruskan hidup walau ada masa2 yang setiap malam aku tidur dengan air mata. sampai bila aku kena terus hadapi benda ni? walaupun aku dah kahwin, aku kena lagi? apa salah aku pulak kali ni... mungkin... kesabaran dah sampai ke penghujung. aku taknak terima lagi.

aku tahu aku bukan yang disukai. tapi bila penyataan itu didengari sendiri, sakitnya bukan main. yup, the truth hurts. really hurts. pikir2 balik, kesiannya kat diri aku ni. pathetic. hidup seriuosly pathetic. berusaha menjadi yang terbaik. berusaha bagai nak gile tapi masih lagi bukan yang disukai. masih lagi di tempat tercorot. dan kesilapan kecil adalah besar. hukuman yang aku dapat tak sejajar dengan kesalahan yang aku buat.




mungkin... kalau aku mati pun, dia tak rasa kehilangan seperti sepatutnya. sebab aku bukan kesayangannya. mungkin... masanya dah tiba. untuk aku pergi.





p/s (i) : aku serik dah hidup macam ni.

p/s (ii) : boy, cepatlah you fly.

p/s (iii) : my husband, my saviour.





28122011 ~ 8.20pm
atas katil ~ bilik aku-kediaman warden SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com