we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, March 22, 2012

Congratulation 2011 SPM candidates!!

hai2 korang... wah, berkurun lamaaaaa... aku tak update blog. as i said, blog i ni, without mood, payah aku nak update. lagi2 ketika tidak rajin, memang lah terbiar je. plus, kadang2 tak berjenguk seminggu lebih. konon2 busy kannnn... haha... so hari ni aku baru kembali dari JB untuk segala jenis check up lah ye. MC 2 hari, seronoknya cuti tapi dapat duit. oh, ada ke kerja yang macam tu? aku nakkkkkk, please!




okay2, update kali ni sure2 lah pasal SPM kannn... tengah hot2 ni result baru keluar semalam. malangnya, aku tiada di sekolah semalam. mula2 tu macam tak heran pun tak jumpa budak2 tu. but bila Cik Edot upload gambar budak2... aku rasa rindu sangat. macam sayu je tak dapat jumpa diorang. Edot and Shida cakap, semua tanya mana aku. oh, lagi terharu dan sayu... sorry anak2, teacher ada hal yang tak dapat di elakkan.




ucapan untuk kanak2 Sekolah Menengah Vokasional Kluang :

i miss you, i love you. i haven't have the opportunity to see your result. but insyaAllah, based apa yang cikgu2 bercakap, semuanya membanggakan. alhamdulillah... anak2 teacher 5PPN2, semuanya lulus kan Bonda Yatt cakap? terima kasih bagi result macam ni untuk teacher. terima kasih. untuk anak2 5KFL, i haven't seen your result. tapi alhamdulillah, anak teacher, Haziq lulus Bahasa Inggeris. so teacher berharap yang lain pun sama. i always pray for you guys. terima kasih jadi anak2 murid yang mencabar dan baik at the same time. haha... pelik kan? nakal2 korang, teacher rindu jugak. huhu... goodluck in future :)




dan aku tetap terharu apabila pelajar2 Tasek still lagi menganggap aku cikgu diorang. they seem excited when they know i'm in JB. ayat diorang, "Teacher datang Tasek tau!". dan terima kasih jugak untuk Kak Fadzillah sebab masih lagi menganggap saya warga Tasek. ayat beliau, "Nuyu (panggilan manja aku), jumpa di Tasek esok ya". hehe... macam tak bagi pilihan kat aku. tapi apakan daya... urusan habis lambat. terpaksalah skip both schools. bila Aida Izzati called, lagilah rasa meronta2 nak pergi Tasek. dengar suara gembira diorang. oh... rindu amat!



ucapan untuk kanak2 Sekolah Menengah Kebangsaan Tasek Utara :


rindu sangaaaat! amat2 sangat! tapi i can't meet you guys for now. not that i don't want, tak sempat kan... plus, teacher seganlah datang Tasek. asyik2 muka ni... kang orang2 bercakap, Teacher Eli tu tak sedar2 ke dia bukan cikgu Tasek dah? oh, tak sanggup ku mendengarnya. huhu... tapi kids, teacher sangat bangga! beberapa orang straight A's. alhamdulillah, i know you guys can do it. you guys deserve it! terima kasih yang telefon teacher. i really appreciate it! Faiz Punawi, terima kasih call. tak sangka you keep your words to call me. apa2 pun, all of you will have a bright future. tolong jangan berhenti di takuk selesa. jauh lagi perjalanan. goodluck :)





muhasabah diri :


aku seorang guru. kejayaan pelajar2 adalah hadiah untuk guru. jadi bersabarlah, because it pays off. even sometimes you have reach the limit, just remember that, they were sent to you on a course. they are developing. they are growing up. they are little kids. hoping for brighter future, better tomorrow.








p/s (i) : aku menggunakan masa yang amat panjang untuk menaip entri kali ini. huhu...


p/s (ii) : kenapa malas sangat ni? adoyai! malasnya nak kerja!


p/s (iii) : kenapa perut lapar pulak ni tiba2? adoyai! tak cukup lagi ke aku ni. haish!


p/s (iv) : the days haven't come. praying hard for it.







22032012 ~ 8.55pm

atas lantai ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com